حضرت زینب (س) نمونه بارزی از یک بنده واقعی است حضرت زینب (س) نمونه بارزی از یک بنده واقعی است حضرت زینب (س) نمونه بارزی از یک بنده واقعی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضرت زینب (س) نمونه بارزی از یک بنده واقعی است حضرت زینب (س) نمونه بارزی از یک بنده واقعی است حضرت زینب (س) نمونه بارزی از یک بنده واقعی است حضرت زینب (س) نمونه بارزی از یک بنده واقعی است حضرت زینب (س) نمونه بارزی از یک بنده واقعی است

حضرت زینب (س) نمونه بارزی از یک بنده واقعی است

سخنران بعثه مقام معظم رهبری گفت: حضرت زینب (س) نمونه بارزی از یک بنده واقعی است و ایشان بعد از واقعه کربلا فرمودند که جز زیبایی چیزی ندیده‌اند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، چهارمین روز عزاداری زائران ایرانی در قالب موکب امام رضا (ع)، صبح امروز یکشنبه 17 شهریور ماه با حضور زائران جمهوری اسلامی ایران و به همت دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلا برگزار شد.


حجت‌الاسلام سید محمود شیرازی ارفع گفت: بنا بر روایات از امام سجاد (ع) پرسیدند که علامت انسان مؤمن چیست و ایشان پاسخ دادند که تسلیم و رضا است.


وی افزود: حضرت زینب (س) نمونه بارزی از یک بنده واقعی است و ایشان بعد از واقعه کربلا فرمودند که جز زیبایی چیزی ندیده‌اند.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری اظهار کرد: گاهی خداوند بعد از دیدن صبر بنده به او اجر می‌دهد و اگر این صبر بسیار ارزشمند باشد، علاوه بر او، به اطرافیانش هم اجر خواهد داد.


وی یادآور شد: نمونه این امر، ماجرای حضرت یوسف (ع) است که با صبر او همه مردم مصر و اطراف آن از قحطی جان سالم به در بردند؛ اما خدا به‌واسطه صبر امام حسین (ع) همه مردم و عوالم وجود را تا قیامت از سفره این بنده مخلص بهره‌مند می‌گرداند.


| شناسه مطلب: 97381







نظرات کاربران