دشمنان از حضور زائران در اربعین هراسانند دشمنان از حضور زائران در اربعین هراسانند دشمنان از حضور زائران در اربعین هراسانند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دشمنان از حضور زائران در اربعین هراسانند دشمنان از حضور زائران در اربعین هراسانند دشمنان از حضور زائران در اربعین هراسانند دشمنان از حضور زائران در اربعین هراسانند دشمنان از حضور زائران در اربعین هراسانند

دشمنان از حضور زائران در اربعین هراسانند

حجت‌الاسلام نجفی روحانی با اشاره به حذف روادید اربعین حسینی، گفت: اربعین امسال شاهد افزایش جمعیت زائران ایرانی خواهیم بود، از این‌رو دشمنان از این حضور هراسان شده‌اند و به دنبال تفرقه‌افکنی هستند تا به هر طریق به این اجتماع عظیمی حسینی ضربه بزنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی به همراه هیئتی با حضور در حرم مطهر حضرت سیدالشهشدا با حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی و تولیت شرعی حرم حسینی دیدار و گفتگو کرد.
براساس این گزارش، این دیدار به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی بیشتر برای ایام محرم و صفر برگزار شد که مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در این دیدار گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی زائران ایرانی در عراق ارائه کرد و از همکاری و هماهنگی شایسته عتبه حسینی در کربلای معلا تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود: خوشبختانه همچون همیشه عتبه همکاری بسیار شایسته داشته است و امیدواریم با توجه به افزایش حضور زائران در ایام تاسوعا و عاشورا و همچنین اربعین شاهد هماهنگی بیشتری در این زمینه باشیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با اشاره به حذف روادید اربعین حسینی، گفت: اربعین امسال شاهد افزایش جمعیت زائران ایرانی خواهیم بود، از این‌رو دشمنان از این حضور هراسان شده‌اند و به دنبال تفرقه‌افکنی هستند تا به هر طریق به این اجتماع عظیمی حسینی ضربه بزنند.
وی یادآور شد: با توجه به هوشیاری زائران عزیز و مسئولان، ان‌شاالله امسال هم موسم اربعین با آرامش و با بصیرت و معنویت بیشتر شکل خواهد گرفت و نقشه دشمنان ناکام خواهند بود، البته وظیفه ما است که در این زمینه پیش بینی هاو  برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم وبستر کار را آماده نماییم‌ و از توطئه‌های دشمنان غافل نشویم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران