فوت یک زائر ایرانی در حادثه عصر عاشورای کربلا   فوت یک زائر ایرانی در حادثه عصر عاشورای کربلا   فوت یک زائر ایرانی در حادثه عصر عاشورای کربلا   بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فوت یک زائر ایرانی در حادثه عصر عاشورای کربلا   فوت یک زائر ایرانی در حادثه عصر عاشورای کربلا   فوت یک زائر ایرانی در حادثه عصر عاشورای کربلا   فوت یک زائر ایرانی در حادثه عصر عاشورای کربلا   فوت یک زائر ایرانی در حادثه عصر عاشورای کربلا  

فوت یک زائر ایرانی در حادثه عصر عاشورای کربلا  

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق، از فوت یک زائر جوان ایرانی در حادثه روز گذشته (سه شنبه) کربلای معلا خبر داد.

آقای محسن نظافتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، در باره فوت یک زائر جوان ایرانی در حادثه روز گذشته اظهار کرد: آقای حسین خاوری فرزند سلطانعلی متولد 1367 از مشهد جزو افراد جان باخته حادثه روز گذشته کربلا بوده است.


در همین راستا، معاون سازمان حج وزیارت نیز  با بیان اینکه حادثه عصر عاشورای کربلای معلی بر اثر ازدحام جمعیت به وقوع پیوست، خبر وجود یک زائر ایرانی در میان جان باختگان را تأیید کرد.


آقای اکبر رضایی در خصوص حادثه عصر عاشورای کربلای معلی که منجر به جان باختن و مصدومیت عده‌ای از زائران شد، اظهار کرد: متاسفانه این حادثه به دلیل ازدحام جمعیت در زمان خروج از حرم مطهر امام حسین (ع) از باب الرجاء به وقوع پیوست.


وی افزود: مجموعاً پنج نفر از زائران ایرانی در میان مجروحان و جان باختگان حادثه بودند که یک نفر از آنان به صورت سرپایی مداوا و مرخص شد و یکی دیگر از مصدومان به نام آقای حسین خاوری از استان خراسان رضوی به رغم تلاش های انجام شده جان باخت. همچنین دیگر مصدومان ایرانی حادثه نیز امروز چهارشنبه از بیمارستان ترخیص می شوند.


| شناسه مطلب: 97394







نظرات کاربران