قدردانی دفتر محترم نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای اوحدی

دفتر آیت الله سید علیرضا عبادی امام جمعه بیرجند از همراهی مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در جریان دیدار با مردم شریف منطقه مرزی درح قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج ، در آستانه تاسوعا و عاشوای حسینی، آیت الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به همراه حجت الاسلام و المسلمین اوحدی مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یک شنبه (۱۷ شهریورماه جاری ) به منظور بازدید از مناطق مرزی استان وارد شهرستان سربیشه شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن بازدید جداگانه از پاسگاه های مرزی چاه انجیر سور تیغ در نقطه صفر مرزی، از آمادگی‌های همه جانبه فرزندان ملت ایران در صیانت از تمامیت ارضی و امنیت میهن اسلامی ابراز خرسندی کرد.

آیت الله عبادی در مراسم صبحگاه نظامی، انتظامی و امنیتی ضمن قدردانی از مجاهدت، فداکاری و هوشیاری رزمندگان اسلام در مناطق سخت مرزی گفت: شما امنیت را در کشور برقرار می کنید و بازوی شما را باید بوسید.

امام جمعه بیرجند بهمراه مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت خراسان جنوبی در ادامه سفر خود به مناطق مرزی شهرستان سربیشه با حضور در شهر درح در نشست با گروه های جهادی و تبلیغی مستقر در آن منطقه اظهار داشت: حضور گروه های جهادی برای خدمت رسانی به سیل زدگان، افکار جامعه در داخل و خارج کشور را تغییر داد چرا که جایگاه ابراز صداقت ها با شعارها، توانست بر بصیرت جامعه بیفزاید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه زمانی که عالم وظیفه خود را در هر بخشی انجام می‌دهد انگیزه و زمینه رشد در نسل آینده به وجود می آید، افزود: کسانی که اموال شخصی و بیت المال دارند و انجام وظیفه او در انواع خیرات و خدمت به انسان بر اساس فرهنگ دینی است اگر اموال را در جای اصلی آن مصرف کنند و به وسیله آن مسئله ننگ فقر برانداخته شود؛ مسلم وقتی فشار معیشت نباشد مردم در فطرت و ذات سالم هستند و هیچگاه دین خود را به دنیا نمی فروشند.

امام جمعه بیرجند در دیدار با هیأت های مذهبی و علمای شهر مرزی درح با تسلیت ایام محرم الحرام اظهار کرد: دشمن با کارشناسی و تخصص صحبت می کند و هدفش تسلط بر مسلمین است، گفت: دشمن برای تسلط بر مسلمانان شیعه مشکل دارد چرا که فوکویاما یکی از نظریه پردازان امریکایی می گوید: شیعه پرنده ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیررس ما است و این پرنده دو بال دارد، یک بال سبز و یک بال سرخ که بال سبز این پرنده همان مهدویت و عدالت خواهی اوست و بال سرخ شیعه، شهادت طلبی است که شهادت طلبی ریشه در کربلا و عاشورای حسینی دارد و این مسأله شیعه را فناناپذیر کرده است.

لازم بذکراست، دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی طی پیامی از همراهی ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای اوحدی مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت استان تشکر و قدردانی کردند. در این پیام آمده است: عزت، سلامتی و موفقیت جنابعالی را از محضر حق تعالی و عنایت خاصه ی حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) مسألت داریم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران