برگزاری مجلس یادبود آیت الله العمری در استان القطیف عربستان برگزاری مجلس یادبود آیت الله العمری در استان القطیف عربستان برگزاری مجلس یادبود آیت الله العمری در استان القطیف عربستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری مجلس یادبود آیت الله العمری در استان القطیف عربستان برگزاری مجلس یادبود آیت الله العمری در استان القطیف عربستان برگزاری مجلس یادبود آیت الله العمری در استان القطیف عربستان برگزاری مجلس یادبود آیت الله العمری در استان القطیف عربستان برگزاری مجلس یادبود آیت الله العمری در استان القطیف عربستان

برگزاری مجلس یادبود آیت الله العمری در استان القطیف عربستان

شیفتگان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در استان القطیف عربستان با ابراز اندوه از درگذشت عالم فقید آیت الله شیخ محمد بن علی العمری رهبر شیعیان عربستان، برای وی مراسم بزرگداشت برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج ، مردم شهر سیهات در استان القطیف عربستان در مراسم یادبود آیت الله شیخ محمد بن علی العمری رهبر شیعیان این کشور به طور باشکوهی شرکت کردند.

این مراسم با حضور علما و شخصیتهای مطرح این منطقه در حسینیه المنتظر برگزار شد؛ عدنان الحجی با ذکر تلاوتی از قرآن کریم آغازگر مراسم بود.

در ادامه، منصور جواد با تشریح ابعاد شخصیتی شیخ العمری، او را پرچم حجاز توصیف کرد که تمام عمر بابرکت خود را که بیش از یک قرن به طول انجامید در خدمت مذهب تشیع در منطقه حجاز به ویژه در مدینه منوره سپری کرد.

همچنین بیانیه علمای شهر سیهات را ماجد الساده قرائت کرد که به زندگی پربرکت و سراسر مجاهدت آیت الله العمری پرداخته است.

قرائت بیانیه مردم سیهات در تجلیل و تکریم مقام ارزشمند مرحوم العمری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین عقیل المسکین و حسین الشافعی دو قصیده به مناسبت رحلت آیت الله العمری و در تمجید از این عالم خستگی ناپذیر و مبارز سرودند.

پخش کلیپی از تشییع پیکر پاک این عالم برجسته شیعه در عربستان و سخنرانی دکتر حسن مطیع از ساکنان مدینه درباره ابعاد شخصیتی و زندگی بابرکت آیت الله مرحوم العمری و مرثیه سرایی از برنامه های پایانی این مراسم بود.

دکتر مطیع در این باره گفت : مرحوم العمری دو بار دستگیر شد که آخرین بار در سال 1407 بود.


| شناسه مطلب: 9740







نظرات کاربران