زمزمه عارفانه زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی/تصاویر زمزمه عارفانه زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی/تصاویر زمزمه عارفانه زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی/تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زمزمه عارفانه زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی/تصاویر زمزمه عارفانه زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی/تصاویر زمزمه عارفانه زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی/تصاویر زمزمه عارفانه زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی/تصاویر زمزمه عارفانه زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی/تصاویر

زمزمه عارفانه زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی/تصاویر

زائران ایرانی حاضر در کربلای معلا با حضور در محل خیمه‌گاه حضرت سیدالشهدا (ع) دعای با فضیلت کمیل را عاشقانه زمزمه کردند و با خدای خود به خلوت نشستند.

به گزارش خبرنگار اعزام پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، در دومین هفته ماه محرم‌الحرم، زائران ایرانی حاضر در کربلای معلا با حضور در محل خیمه‌گاه حضرت سیدالشهدا (ع) دعای با فضیلت کمیل را عاشقانه زمزمه کردند و با خدای خود به خلوت نشستند.


براساس این گزارش، این برنامه پس از نماز مغرب و عشاء با مداحی مجید سمنانی از مداحان اعزامی بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلا به مدت یک ساعت برگزار شد.


گفتنی است، بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلا، هر هفته دعای کمیل را با حضور زائران ایرانی در خیمه‌گاه امام حسین (ع) برگزار می‌کند.


شایان ذکر است، مراسم روحبخش دعای ندبه نیز از سوی بعثه مقام معظم رهبری و با حضور زائران ایرانی در خیمه‌گاه امام حسین (علیه السلام) در کربلای معلا برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران