در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی صورت گرفت؛
خدمت رسانی 581 ایستگاه صلواتی به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع)

همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی 581 ایستگاه صلواتی در سطح شهر مشهد به زائران و مجاوران رضوی خدمت‏ رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد مقدس، مهدی یعقوبی قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد گفت: تمامی ۵۶۰۰ نیروی پاکبان، رفع سدمعبر و کارشناسان این حوزه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، بهصورت مستمر و شبانهروزی در حالت آماده‌باش بودند تا خدمترسانی مطلوبی به زائران و مجاوران رضوی ارائه شود.


وی به جانمایی ۱۹۱ سازه نصب پردههای عزاداری هیاتهای مذهبی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره کرد و افزود: امسال 581 ایستگاه صلواتی در سطح شهر مشهد به زائران و مجاوران رضوی خدمت‏رسانی کردند و کار پاکسازی و نظافت اطراف این ایستگاه‌های صلواتی نیز توسط نیروهای کارگری انجام شد.


یعقوبی در خصوص تمهیدات لازم در زمان برگزاری نماز ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: طبق هماهنگیهای انجام شده دو دستگاه تانکر و وضوخانه سیار جهت وضوی عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در عرصه میدان شهدا مستقر که با استقبال خوبی از سوی زائران و مجاوران رضوی مواجه شد.


معاون شهردار مشهد تصریح کرد: برای حفظ نظافت مناطق پیرامونی حرم مطهر در این ایام ۲۶۲ خودروی جمعآوری و حمل زباله در هر روز کاری جمع‌آوری پسماند را بر عهده داشتند و به منظور جلوگیری از سد معبر در سطح شهر به‌ویژه خیابان های منتهی به حرم مطهر، ۱۲۰ اکیپ رفع سد معبر در هر روز به صورت مستمر فعال بودند.




نظرات کاربران