تامین ۷۰ درصد دارو‌های اربعین تامین ۷۰ درصد دارو‌های اربعین تامین ۷۰ درصد دارو‌های اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تامین ۷۰ درصد دارو‌های اربعین تامین ۷۰ درصد دارو‌های اربعین تامین ۷۰ درصد دارو‌های اربعین تامین ۷۰ درصد دارو‌های اربعین تامین ۷۰ درصد دارو‌های اربعین

تامین ۷۰ درصد دارو‌های اربعین

معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: ۷۰ درصد دارو‌های مورد نیاز زائران اربعین تامین شده است‌.

علی حیدری معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ارسال ۱۶۰ تن دارو به عراق اظهار کرد: ۷۰ درصد دارو‌های مورد نیاز زائران اربعین تهیه شده و ۳۰ درصد باقی مانده نیز در حال خریداری است.


وی افزود: دارو‌ها در حال بسته بندی است و اواخر محرم به کشور عراق ارسال خواهد شد.


معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به اینکه برای تامین دارو‌ها با مشکل خاصی رو به رو نبودیم، گفت: دارو‌ها توسط سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر تامین شده است و ما با مشکل خاصی رو به رو نبوده ایم.


حج امسال کمبود دارو نداشت


حیدری با بیان حضور تیم آکادمیک طب سنتی جمعیت هلال احمر در مسیر پیاده روی اربعین بیان کرد: این تیم که پارسال تیر به زائران خدمات ارائه می‌داد شامل پزشک متخصص طب سنتی و ماساژور خدماتی در حیطه طب سنتی به زائران است.


معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت تصریح کرد: یکی از بیماری‌های شایع در مسیر اربعین، درد‌های مفاصل، اسکلتی و عضلانی همچنین درد‌هایی است که در طول مسیر اربعین مشکلاتی را برای زائران به وجود می‌آورد.


حیدری تاکید کرد: توصیه ما به زائران این است که سفر خود را کوتاه کنند، زیرا هر چه سفر کوتاه‌تر شود امکان مبتلا به بیماری کمتر خواهد بود.


| شناسه مطلب: 97414




اربعین پزشکی سلامت



مطالب مرتبط

نظرات کاربران