همایش منطقه ای «خدمات پزشکی در مراسم اربعین» همایش منطقه ای «خدمات پزشکی در مراسم اربعین» همایش منطقه ای «خدمات پزشکی در مراسم اربعین» بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش منطقه ای «خدمات پزشکی در مراسم اربعین» همایش منطقه ای «خدمات پزشکی در مراسم اربعین» همایش منطقه ای «خدمات پزشکی در مراسم اربعین» همایش منطقه ای «خدمات پزشکی در مراسم اربعین» همایش منطقه ای «خدمات پزشکی در مراسم اربعین»

همایش منطقه ای «خدمات پزشکی در مراسم اربعین»

نخستین همایش منطقه ای «خدمات پزشکی در مراسم اربعین» برای بهبود سطح خدمات به زایران به همت آستان مقدس حضرت عباس(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، دانشگاه «العمید» متعلق به بخش تربیت و آموزش عالی در آستان مقدس حضرت عباس(ع) قصد دارد نخستین همایش منطقه ای «خدمات پزشکی در مراسم اربعین» را روز دوشنبه 25 شهریورماه با عنوان «خدمات پزشکی سوپاپ اطمینان مراسم اربعین» برگزار کند.


این همایش در راستای توصیه های اساسی عتبات مقدسه به ویژه آستان مقدس حضرت عباس(ع) به منظور بهبود سطح خدمات به زایران برگزار می شود و مهمترین خدمات، خدمات پزشکی در مراسم میلیونی اربعین است.


هدف از برگزاری این همایش، آگاهی سازی بهداشتی برای زایران، هماهنگی با موسسه های بهداشتی بین المللی، بالابردن حس بهداشت و تقویت آمادگی بهینه برای درمان میدانی در مراسم اربعین، ایجاد سیستم هماهنگی شبکه ای بین واحدهای نظارت بهداشتی و مراکز اداری در دو آستان مقدس حسینی و عباسی و استانداری کربلا است.


همچنین محورهای این همایش، نقش عتبات مقدسه در ارایه خدمات پزشکی به زایران، تشخیص مشکلات میدانی برای ارائه خدمات بهداشتی در مراسم اربعین(از لحاظ خدمت، مدیریت، زایر، بیماری ها)، ارایه درمان واقعی مشکلات در خدمات بهداشتی در مراسم اربعین و راههای استفاده از تجربه های جهانی در گسترش خدمات بهداشتی در مراسم اربعین است.


این همایش با نظارت دبیرخانه عمومی آستان مقدس حضرت عباس(ع) و استاد دکتر« قصی عبدالوهاب السهیل » وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی و دکتر«علاءالدین العلوان» وزیر بهداشت و محیط زیست و به ریاست دکتر«جاسم محمد المرزوکی» رئیس دانشگاه العمید در سالن دانشگاه العمید در کربلای معلی برگزار می شود.


| شناسه مطلب: 97416




اربعین پزشکی



مطالب مرتبط

نظرات کاربران