شیعه کردارش را در هر شبانه روز بر خود عرضه دارد شیعه کردارش را در هر شبانه روز بر خود عرضه دارد شیعه کردارش را در هر شبانه روز بر خود عرضه دارد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شیعه کردارش را در هر شبانه روز بر خود عرضه دارد شیعه کردارش را در هر شبانه روز بر خود عرضه دارد شیعه کردارش را در هر شبانه روز بر خود عرضه دارد شیعه کردارش را در هر شبانه روز بر خود عرضه دارد شیعه کردارش را در هر شبانه روز بر خود عرضه دارد

شیعه کردارش را در هر شبانه روز بر خود عرضه دارد

بر هر مسلمانی که ما را می‏‌شناسد، سزاوار است که کردارش را در هر شبانه روز بر خود عرضه دارد و به محاسبه آن‏‌ها بپردازد، تا اگر کار نیکی در آن‏ها دید، بر آن‏‌ها بیافزاید و اگر کردار بدی در اعمال خود مشاهده کرد، از آن‏ها توبه کند، تا دچار ذلت و خواری روز قیامت نگردد.

 


به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت‌الاسلام سید محمود شیرازی ارفع در جمع زائران ایرانی در حرم حضرت ابالفضل العباس (ع) سخنرانی کرد و با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) به ویژگی برجسته شیعه اشاره کرد و گفت: صبح امروز شش ویژگی برجسته شیعیان واقعی را از نگاه امام صادق (ع) عنوان کردیم که امشب شش ویژگی دیگر را بیان خواهیم کرد.


وی حسابرسی خود را از دیگر ویژگی ها برجسته شیعیان برشمرد و ادامه داد: بر هر مسلمانی که ما را می‏‌شناسد، سزاوار است که کردارش را در هر شبانه روز بر خود عرضه دارد و به محاسبه آن‏‌ها بپردازد، تا اگر کار نیکی در آن‏ها دید، بر آن‏‌ها بیافزاید و اگر کردار بدی در اعمال خود مشاهده کرد، از آن‏ها توبه کند، تا دچار ذلت و خواری روز قیامت نگردد.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری، سخاوت را از جمله ویژگی های شیعیان یاد کرد و یاداور شد: شیعیان ما به چند خصلت‏ شناخته‏ می‏‌شوند که به سخاوت و بخشش به برادران از جمله این ویژگی ها است، همچنین خواندن 50 رکعت نماز و رعایت وقت نماز از دیگر ویژگی های شیعیان به شمار می آید.


وی،  راه بهشتی شدن، دوری جستن از عقاید منحرف و کردارهای برتر را از ویژگی های  دیگر شیعیان عنوان کرد و ادامه داد: خطر بدعت‏‌ها، گرایش‏‌های منحرف و قرائت‏‌های ناصواب از دین، همیشه‏ متوجه جوامع شیعی بوده است. شیعیان می دانند که عقاید منحرف، آن ها را از مذهب بیرون می برد، از این رو از این رفتار دوری می کنند.


| شناسه مطلب: 97438







نظرات کاربران