بانوان دانشگاهی رسالت زینبی خود را در دانشگاه به خوبی ایفا کنند   بانوان دانشگاهی رسالت زینبی خود را در دانشگاه به خوبی ایفا کنند   بانوان دانشگاهی رسالت زینبی خود را در دانشگاه به خوبی ایفا کنند   بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بانوان دانشگاهی رسالت زینبی خود را در دانشگاه به خوبی ایفا کنند   بانوان دانشگاهی رسالت زینبی خود را در دانشگاه به خوبی ایفا کنند   بانوان دانشگاهی رسالت زینبی خود را در دانشگاه به خوبی ایفا کنند   بانوان دانشگاهی رسالت زینبی خود را در دانشگاه به خوبی ایفا کنند   بانوان دانشگاهی رسالت زینبی خود را در دانشگاه به خوبی ایفا کنند  

بانوان دانشگاهی رسالت زینبی خود را در دانشگاه به خوبی ایفا کنند  

در جمع بانوان دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) در کربلای معلا تاکید شد که بانوان دانشگاهی همیشه وظایف سنگینی برای دفاع از ولایت برعهده دارند و باید به خوبی این رسالت زیبنی را در فضای دانشگاه عملی کنند.

بانوان دانشگاهی  رسالت زینبی خود را همیشه مد نظر داشته باشند   
به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی در همایش احلی من العسل دانشگاهیان اعزامی از دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به اهمیت ولایت و نقش بی‌بدیل آن گفت: با ولایت دین کامل و نعمت تمام و کفار مایوس می شوند.
وی زیارت را ملاقات و دیدار با مزور و ولی خدا خواند و اظهار کرد: زیارت عاشورا و زیارت جامعه کبیره و زیارت امین الله دارای مضامین بسیار عالی هستند. 
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، زیارت عاشورا را قطعنامه نهضت حسینی خواند و زیارت جامعه کبیره را یک دوره امام شناسی  با مضامین  بسیار عالی  دانست و گفت: زیارت به معنای ملاقات و دیدار با ولی خدا است، زائر باید در حرم با ولی خدا  عهد و پیمان ببند که راه و روش  و فرهنگ و مرام او را ادامه دهد.
وی عاشورا را یک فرهنگ غنی و پویا خواند و افزود: جریان عاشورا امری مستمر و حیات بخش وعزت آفرین است که برای همه زمان‌ها الگو و اسوه حسنه بوده و خواهد بود.
حجت‌الاسلام نجفی روحانی با اشاره به نقش زنان در جامعه خاطرنشان کرد: حضرت زینب (س) قهرمان کربلا بود که مدیریت بحران را برعهده گرفت و در سخت ترین شرایط کاروان  اهل‌بیت حسینی  را پس از واقعه‌ عاشورا  تحت نظارت امام سجاد علیه السلام به خوبی اداره و دشمنان را رسوا و خوار کرد.
وی با اشاره به شخصیت حضرت زینب علیها السلام گفت: آن حضرت  با وجود  مشکلات بسیار زیاد  در شب یازدهم عاشورا نماز نافله شب خود را  در حال نشسته خواند و به زنان عالم پیام داد که در همه حال باید ارتباط با خدا داشت، زیرا ‌ مشگل گشایی اصلی زندگی خداوند است.
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با بیان اینکه در کوفه و شام حضرت زینب سلام الله علیها با بیان رسا، قامت استکبار را شکست و کاخ آن‌ها را لرزاند، گفت: نقش زنان در انقلاب اسلامی ایران  در بعضی موارد از مردان نیز بیشتر بود، زیرا اگر مادران و همسران مانع ورود مردان در عرصه انقلاب  می شدند، بدون شک مردان نمی توانستند این همه حماسه خلق کنند.
وی از بانوان دانشگاهی خواست همیشه  رسالت زینبی خود را مدنظر داشته باشند و با تمام‌وجود  در دانشگاه‌ها و فضای مجازی از حق دفاع کنند، زیرا جریان‌ عاشورا و جنگ بین حق و باطل  در سراسر گیتی تا ظهور حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ادامه دارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران