فعالیت ۱۰۰ موکب از استان قم در مانور عظیم اربعین فعالیت ۱۰۰ موکب از استان قم در مانور عظیم اربعین فعالیت ۱۰۰ موکب از استان قم در مانور عظیم اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فعالیت ۱۰۰ موکب از استان قم در مانور عظیم اربعین فعالیت ۱۰۰ موکب از استان قم در مانور عظیم اربعین فعالیت ۱۰۰ موکب از استان قم در مانور عظیم اربعین فعالیت ۱۰۰ موکب از استان قم در مانور عظیم اربعین فعالیت ۱۰۰ موکب از استان قم در مانور عظیم اربعین

فعالیت ۱۰۰ موکب از استان قم در مانور عظیم اربعین

معاون امور زائرین و خدمات سفر استانداری قم با اشاره به اهمیت پذیرایی از زائران حسینی در اربعین گفت: ۱۰۰ موکب از استان قم در این مانور عظیم حضور داشته و خدمات رسانی خواهند کرد.

«یونس عالی پور» معاون امور زائرین و خدمات سفر استانداری قم روز (یکشنبه 24 شهریور) در جلسه شورای اداری استان قم، با اشاره به موضوع اربعین گفت: این مراسم به عنوان یک حرکت گسترده فرهنگی و تبلیغی در سراسر دنیا رصد می شود و با توجه به حساسیت موضوع به کمک مردم عراق برای میزبانی می رویم.


وی بیان داشت: مردم قم امسال هم مثل سال های گذشته در ایام اربعین در نقاط مختلف حضور داشته و خدمات رسانی خواهند کرد و در کنار مردم عراق به استقبال از زائران می پردازند.


عالی پور گفت: سال گذشته 62 موکب فعال بود که امسال به 100 موکب خواهد رسید که با وجوهات مردمی است و بودجه دولتی ندارد.


معاون امور زائرین و خدمات سفر استانداری قم گفت: موکب های استان قم در مناطق، شهر قم، کوت، مهران، بدره، کربلا، سامرا و کاظمین و مسیر نجف به کربلا فعال خواهند شد و خدمات رسانی می کنند.


وی با اشاره به حضور زائران در قم گفت: زائران بسیاری در ایام اربعین به استان قم مشرف می شوند که بخش عمده ای از آنها زائران پاکستانی هستند و برای پذیرایی از آنها بایدبرنامه ریزی کرد.


| شناسه مطلب: 97454




اربعین قم



نظرات کاربران