اعزام زائران دانشگاهی به عتبات باید در اولویت قرار بگیرد اعزام زائران دانشگاهی به عتبات باید در اولویت قرار بگیرد اعزام زائران دانشگاهی به عتبات باید در اولویت قرار بگیرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام زائران دانشگاهی به عتبات باید در اولویت قرار بگیرد اعزام زائران دانشگاهی به عتبات باید در اولویت قرار بگیرد اعزام زائران دانشگاهی به عتبات باید در اولویت قرار بگیرد اعزام زائران دانشگاهی به عتبات باید در اولویت قرار بگیرد اعزام زائران دانشگاهی به عتبات باید در اولویت قرار بگیرد

اعزام زائران دانشگاهی به عتبات باید در اولویت قرار بگیرد

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف از اعزام زائران دانشگاهی به عتبات حمایت کرد و گفت: اعزام دانشگاهیان به عتبات باید در اولویت قرار گیرد و ما به سهم خودمان از این موضوع حمایت‌ می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از نجف اشرف،  حمید مکارم سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف که به همراه شماری از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری به محل استقرار و اقامت زائران دانشگاهی به هتل ام‌القری در نجف اشرف رفته بود، از نزدیک وضعیت اسکان، تغذیه و مسائل مختلف زائران مذکور را مورد بررسی قرار داد.


وی ضمن ابراز رضایت از حضور در میان دانشگاهیان، گفت: برای بنده بسیار جای خرسندی است که توانستم در جمع دانشگاهیان حاضر شوم و از نزدیک با آن‌ها گفتگو کنم و در جریان دیدگاه‌های آنها نسبت به این سفر معنوی قرار گیرم. در تلاش هستم تا این ارتباط و تعامل در آینده افزایش یابد.


سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف تصریح کرد: حضور دانشگاهیان در عتبات عالیات فرصت بسیار مهمی است که باید از آن در جهت تقویت مبانی اعتقادی و ابعاد معنوی آنان استفاده کرد.


وی یادآور شد: با توجه به اهمیت و جایگاه دانشگاهیان در عرصه‌های مختلف کشور، حمایت و پشتیبانی از اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات باید در اولویت قرار گیرد و ما به سهم خودمان از این موضوع حمایت‌ می کنیم.




نظرات کاربران