ضرورت آمادگی مسئولان برای اعزام زائران اربعین ضرورت آمادگی مسئولان برای اعزام زائران اربعین ضرورت آمادگی مسئولان برای اعزام زائران اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ضرورت آمادگی مسئولان برای اعزام زائران اربعین ضرورت آمادگی مسئولان برای اعزام زائران اربعین ضرورت آمادگی مسئولان برای اعزام زائران اربعین ضرورت آمادگی مسئولان برای اعزام زائران اربعین ضرورت آمادگی مسئولان برای اعزام زائران اربعین

ضرورت آمادگی مسئولان برای اعزام زائران اربعین

در دیدار نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری در عراق و نجف اشرف با نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت آمادگی مسئولان برای اعزام زائران در اربعین تاکید شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از نجف اشرف، حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق به همراه حجت‌الاسلام حسین کاردان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف با آیت‌الله سید مجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق دیدار و گفتگو کردند.


حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در این دیدار گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عالیات ارائه کرد و گفت: خوشبختانه با حذف روادید در روزهای اخیر شاهد افزایش حضور زائران ایرانی در شهرهای مذهبی عراق هستیم که جای بسی خوشحال دارد.


وی افزود: خوشبختانه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی زائران ایرانی حضور بسیار باشکوهی در مراسم‌های بعثه مقام معظم رهبری داشتند و توانستند از برنامه‌های فرهنگی به صورت شایسته‌ای بهره بگیرند.


در ادامه این دیدار در خصوص مسائل مختلف فرهنگی زائران ایرانی در عتبات بحث و بررسی‌های صورت گرفت و با توجه به حذف روادید اربعین و احتمال افزایش جمعیت زائران ایرانی در موسم اربعین 98، از مسئولان خواسته شد که برای استقبال از زائران پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند.


همچنین در این دیدار تاکید شد که افزایش جمعیت زائران ایرانی در اربعین ممکن است با برخی مشکلات روبه‌رو شود که تدارک برخی مسائل زیرساختی برای استقبال از زائران در مرزها بسیار ضروری است.


| شناسه مطلب: 97464







نظرات کاربران