همایش تکریم از خادمان و موکب داران اربعین حسینی برگزار شد همایش تکریم از خادمان و موکب داران اربعین حسینی برگزار شد همایش تکریم از خادمان و موکب داران اربعین حسینی برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش تکریم از خادمان و موکب داران اربعین حسینی برگزار شد همایش تکریم از خادمان و موکب داران اربعین حسینی برگزار شد همایش تکریم از خادمان و موکب داران اربعین حسینی برگزار شد همایش تکریم از خادمان و موکب داران اربعین حسینی برگزار شد همایش تکریم از خادمان و موکب داران اربعین حسینی برگزار شد

همایش تکریم از خادمان و موکب داران اربعین حسینی برگزار شد

همایش بین المللی موکب‌داران اربعین حسینی، امروز در حرم امام رضا(ع) با هدف تقویت اخوت و برادری بین خادمین سیدالشهدا(ع)، انتقال و تبادل تجربه سال‌ها خدمت به زائران و نمایش وحدت و همدلی مسلمانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همایش بین المللی موکب‌داران اربعین حسینی به میزبانی آستان قدس رضوی، عصر امروز دوشنبه 25 شهریور ماه در حرم مطهر امام رضا(ع) با هدف تقویت اخوت و برادری بین خادمین سیدالشهدا(ع)، انتقال و تبادل تجربه سال‌ها خدمت به زائران و نمایش وحدت و همدلی مسلمانان با حضور تولیت آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.


در این همایش که با حضور جمعی از موکب داران اربعین حسینی و علما و روحانیون در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، خطبا، مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) از کشور عراق به سخنرانی، مدیحه سرایی و مرثیه خوانی پرداختند.
حسین اکبری رئیس کمیته فرهنگی همایش تکریم از خادمان و موکب داران اربعین حسینی در ابتدای این همایش ابراز کرد: امام حسین(ع) کشتی نجات است و ما باید در این کشتی نجات به آرامش برسیم و پیرو این امام بزرگوار باشیم.
وی ابراز کرد: خادمی توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود تمام خادمان در پیشگاه خداوند متعال از جایگاه ویژه و ممتازی برخوردار هستند.
این مقام مسئول تصریح کرد: متاسفانه انسان‌ها به دلیل سلطه جهانی، نژادپرستی و تکفیر و تندروی با هم دچار اختلاف شده اند که تنها با تمسک به قرآن و پیروی از ائمه اطهار(ع) می توان این اختلافات را از بین برد.
اکبری خاطرنشان کرد: تمام شیعیان با حضور پر شور خود در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، با این امام همام تجدید عهد و پیمان می کنند و ارادت و عشق خود به این امام بزرگوار را نشان می‌دهند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران