دریافت پروانه تأسیس ۳۳ موکب در هرمزگان برای فعالیت در اربعین دریافت پروانه تأسیس ۳۳ موکب در هرمزگان برای فعالیت در اربعین دریافت پروانه تأسیس ۳۳ موکب در هرمزگان برای فعالیت در اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دریافت پروانه تأسیس ۳۳ موکب در هرمزگان برای فعالیت در اربعین دریافت پروانه تأسیس ۳۳ موکب در هرمزگان برای فعالیت در اربعین دریافت پروانه تأسیس ۳۳ موکب در هرمزگان برای فعالیت در اربعین دریافت پروانه تأسیس ۳۳ موکب در هرمزگان برای فعالیت در اربعین دریافت پروانه تأسیس ۳۳ موکب در هرمزگان برای فعالیت در اربعین

دریافت پروانه تأسیس ۳۳ موکب در هرمزگان برای فعالیت در اربعین

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تاکنون ۳۳ موکب از متقاضیان در هرمزگان از ستاد اربعین استان پروانه تأسیس موکب دریافت کرده‌اند.

 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، عباس میرزاد شب گذشته(25 شهریور) در جلسه ستاد اربعین حسینی(ع)، با تأکید بر اینکه ساماندهی و صدور مجوز موکب‌ها با ستاد عتبات عالیات استان است، افزود: هر فردی که در استان بخواهد موکب پذیرایی یا اسکان برپا کند باید از ستاد عتبات مجوز بگیرد هیچ‌یک از دستگاه‌های دولتی حق برپایی موکب اربعین حسینی را ندارند تمامی نهاد‌ها و مجموع‌ها باید برای برپایی موکب‌های مردمی تلاش کنند.


وی با اشاره به اینکه موکب‌های استانی در دو بخش داخلی و خارجی فعالیت دارند، بیان کرد: موکب‌هایی که در کشور عراق فعالیت دارند باید تا یک هفته بعد از اربعین هم حضورداشته باشند.


میرزاد با تأکید بر اهمیت برگزاری باشکوه مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، اظهار کرد: ارزش و اهمیت پیاده‌روی اربعین حسینی بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و هرسال بر عظمت آن افزوده می‌شود.


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به لغو روادید کشور عراق در مدت‌زمان پیاده‌روی اربعین، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تعداد زائرین اربعین در کشور و به‌تبع آن در استان هرمزگان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد و این مسئله افزایش ارائه خدمات به زائرین و برنامه‌ریزی منسجم و بیشتر را طلب می‌کند.


میرزاد ابراز امیدواری کرد: با همراهی و همدلی مردم و مسئولین استان خدمات مطلوب و قابل قبولی در پیاده‌روی اربعین به زائرین ارائه شود.


وی همچنین از صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس خواست تا به‌صورت ویژه به ابعاد مختلف پیاده‌روی اربعین و فعالیت موکب‌های هرمزگان در قالب مستندهای خبری و تولیدی بپردازد.


| شناسه مطلب: 97471







نظرات کاربران