آمار ثبت نام اربعین حسینی در سماح از 531 هزار نفر عبور کرد آمار ثبت نام اربعین حسینی در سماح از 531 هزار نفر عبور کرد آمار ثبت نام اربعین حسینی در سماح از 531 هزار نفر عبور کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آمار ثبت نام اربعین حسینی در سماح از 531 هزار نفر عبور کرد آمار ثبت نام اربعین حسینی در سماح از 531 هزار نفر عبور کرد آمار ثبت نام اربعین حسینی در سماح از 531 هزار نفر عبور کرد آمار ثبت نام اربعین حسینی در سماح از 531 هزار نفر عبور کرد آمار ثبت نام اربعین حسینی در سماح از 531 هزار نفر عبور کرد

آمار ثبت نام اربعین حسینی در سماح از 531 هزار نفر عبور کرد

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با تأکید بر ضرورت نام‌نویسی متقاضیان سفر زیارت اربعین حسینی در سامانه سماح، گفت: تاکنون بیش از ۵۳۱ هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج؛ حجت‌الاسلام والمسلمین صحبت‌الله رحمانی ضمن اشاره به لزوم نام‌نویسی متقاضیان سفر اربعین حسینی در سامانه سماح افزود: به متقاضیان توصیه می کنیم ثبت نام خود را به روزهای آخر و نزدیک موسم اربعین موکول نکنند.
وی ادامه داد: امسال برای سفر به پیاده‌روی اربعین حسینی نیازی به روادید وجود ندارد اما ثبت نام در سامانه و تکمیل اطلاعات الزامی است.
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: روند ثبت نام در سامانه سماح پس از آغاز ایام محرم و عاشورای حسینی شتاب بیشتری گرفته و متقاضیان به سهولت می توانند کار نام نویسی را انجام دهند.
وی با بیان اینکه درگاه اینترنتی سامانه سماح به آدرس https://samah.haj.ir/ با خدمات دهی مناسب در خدمت متقاضیان است، گفت: متقاضیان می توانند از طریق دفاتر خدمات زیارتی سازمان حج و زیارت در سراسر کشور یا حتی از طریق اینترنت خانگی به این سامانه وصل شوند و عملیات نام نویسی را به سهولت انجام دهند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران