ابراز رضایت زائران از روحانیان و مداحان کاروان‌های عتبات

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در شهر کربلای معلا از ابراز رضایت بسیار بالای زائران ایرانی از روحانیان و مداحان کاروان‌های اعزامی عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بازقندی(بهجتی) در جلسه روز پنجشنبه روحانیان و مداحان کاروان‌های اعزامی به عتبات عالیات که در شهر کربلا برگزار شد، گفت: خوشبختانه طبق ارزیابی صورت گرفته زائران ایرانی از روحانیان و مداحان کاروان‌های عتبات عالیات ابراز رضایت زیادی کرده‌اند.


وی خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را بسیار ارزشمند خواند، افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا در خدمت زائران حضرت سیدالشهدا (ع) باشیم تا بتوانند از این سفر معنوی بهره بیشتری ببرند و از پرتو خدمت به زائران برکاتی نصبت ما خواهد شد که دستگیری دنیا و آخرت‌مان می شود.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در شهر کربلا، خاطرنشان کرد: خدمت به زائر یعنی خدمت به مزور و رضایت زائر یعنی رضایت مزور و رضایت مزور رضایت پروردگار را در پی دارد، از این‌رو ارائه خدمات مناسب و رضایت زائران بسیار اهمیت دارد که نباید از آن غافل شویم.


وی همچنین توجه به مسائل شرعی زائران را با اهمیت دانست و گفت: احکام «مبتلا به» را برای زائران بازگو کنید و نیاز است برخی احکام شرعی را به صورت عملی آموزش دهید تا به صورت علمی و کاربردی با این مباحث آشنا شوند.


حجت‌الاسلام بهجتی با بیان روایتی درباره فضیلت زیارت امام حسین (ع)، خطاب به روحانیان و مداحان کاروان‌های عتبات تصریح کرد: برای زیارت اباعبدالله الحسین (ع) فضیلت زیادی بیان شده است، تلاش کنید این فضیلت ها را به زائران بازگو کنید و زمینه بهره‌مندی با معرفت را برای آن‌ها فراهم کنید، زیرا اگر زیارت بامعرفت صورت بگیرد، دعاها مستجاب می‌شود.


| شناسه مطلب: 97502




روحانیان مداحان



نظرات کاربران