همسر یکی از شهدای ایرانی در کربلای معلا درگذشت همسر یکی از شهدای ایرانی در کربلای معلا درگذشت همسر یکی از شهدای ایرانی در کربلای معلا درگذشت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همسر یکی از شهدای ایرانی در کربلای معلا درگذشت همسر یکی از شهدای ایرانی در کربلای معلا درگذشت همسر یکی از شهدای ایرانی در کربلای معلا درگذشت همسر یکی از شهدای ایرانی در کربلای معلا درگذشت همسر یکی از شهدای ایرانی در کربلای معلا درگذشت

همسر یکی از شهدای ایرانی در کربلای معلا درگذشت

همسر شهید محمدعلی عباسی در سفری که به عتبات عالیات داشت، با حضور در حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و زیارت حرم آن حضرت دچار ایست قلبی شد و جان به جان تسلیم کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، زهرا عباسی راد، همسر شهید محمدعلی عباسی در سفری که به عتبات عالیات داشت، با حضور در حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و زیارت حرم آن حضرت دچار ایست قلبی شد و جان به جان تسلیم کرد.


وی متولد 1334 بود که در روز شنبه 23 شهریور ماه 1398 در حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) دچار عارضه قلبی می شود و همان لحظه قلبش از کار می افتد و تلاش پزشکان نیز بی نتیجه می ماند.


گفتنی است، پس از انجام مراحل قانونی، پیکر آن مرحومه روز سه شنبه 26 شهریور ماه در قبرستان وادی السلام نجف اشرف توسط فرزندان وی به خاک سپرده می شود.


| شناسه مطلب: 97519







نظرات کاربران