دعای کمیل در خیمه‌گاه حسینی برگزار شد/تصاویر دعای کمیل در خیمه‌گاه حسینی برگزار شد/تصاویر دعای کمیل در خیمه‌گاه حسینی برگزار شد/تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دعای کمیل در خیمه‌گاه حسینی برگزار شد/تصاویر دعای کمیل در خیمه‌گاه حسینی برگزار شد/تصاویر دعای کمیل در خیمه‌گاه حسینی برگزار شد/تصاویر دعای کمیل در خیمه‌گاه حسینی برگزار شد/تصاویر دعای کمیل در خیمه‌گاه حسینی برگزار شد/تصاویر

دعای کمیل در خیمه‌گاه حسینی برگزار شد/تصاویر

در سومین هفته ماه محرم الحرام و در شامگاه پنجشنبه 28شهریور ماه با حضور باشکوه و پرشور زائران ایرانی، مراسم دعای کمیل در خیمه‌گاه امام حسین (ع) در کربلای معلا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، در سومین هفته ماه محرم الحرام و در شامگاه پنجشنبه 28شهریور ماه با حضور باشکوه و پرشور زائران ایرانی، مراسم دعای کمیل در خیمه‌گاه امام حسین (ع) در کربلای معلا برگزار شد.


براساس این گزارش، این مراسم از سوی بعثه مقام معظم رهبری و با مداحی مجید سمنانی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع) کشورمان برگزار شد و زائران ایرانی در مراسمی معنوی با خدای خود در خیمه‌گاه سیدالشهدا (ع) به راز و نیاز پرداختند.


این گزارش حاکی است، این مراسم هر هفته همراه با برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء در خیمه‌گاه حسینی برگزار می‌شود و زائر ایرانی می‌توانند با شرکت در این برنامه از فیوضات آن بهره‌مند شوند.


گفتنی است، مراسم دعای ندبه نیز از سوی بعثه مقام معظم رهبری، هرهفته با برگزاری نماز جماعت صبح در خیمه‌گاه امام حسین (ع) در صبح جمعه با حضور زائران کشورمان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران