راهپیمایی اربعین موجب افزایش معرفت حسینی می شود راهپیمایی اربعین موجب افزایش معرفت حسینی می شود راهپیمایی اربعین موجب افزایش معرفت حسینی می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
راهپیمایی اربعین موجب افزایش معرفت حسینی می شود راهپیمایی اربعین موجب افزایش معرفت حسینی می شود راهپیمایی اربعین موجب افزایش معرفت حسینی می شود راهپیمایی اربعین موجب افزایش معرفت حسینی می شود راهپیمایی اربعین موجب افزایش معرفت حسینی می شود

راهپیمایی اربعین موجب افزایش معرفت حسینی می شود

آیت الله حسینی بوشهری به راهپیمایی اربعین اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی موجب افزایش معرفت حسینی شده و کار بزرگی است که رقم می خورد و همگان در این راهپیمایی شرکت می کنند و عشق و ارادت را به سالار شهیدان اعلام می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله «سیدهاشم حسینی بوشهری» روز (جمعه 29 شهریور) در خطبه های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد با اشاره به برگزاری سوگوراری ها در ایام محرم گفت: از ملت بزرگ ایران و از سخنرانان و گویندگان و مداحان، قدردانی می کنم که در گسترش سوگ عاشورا تلاش کردند، امسال مجالس عاشورایی شور خاصی داشت.


 


رئیس هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری به راهپیمایی اربعین اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی موجب افزایش معرفت حسینی شده و کار بزرگی است که رقم می خورد و همگان در این راهپیمایی شرکت می کنند و عشق و ارادت را به سالار شهیدان اعلام می کنند.


 


وی گفت: کجای دنیا چنین حرکتی را مشاهده می کنید؟ و جا دارد از ملت بزرگ عراق به خاطر پذیرایی از زائران و دولت عراق به خاطر تسهیل در حضور زائران تشکر می کنیم و امیدواریم که امسال نیز مراسم راهپیمایی با همان شکوه برگزار شود و خاری باشد در چشم دشمنان که نمی خواهند عزت شیعه را ببینند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران