اجتماع اربعین باید ثبت گینس شود اجتماع اربعین باید ثبت گینس شود اجتماع اربعین باید ثبت گینس شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اجتماع اربعین باید ثبت گینس شود اجتماع اربعین باید ثبت گینس شود اجتماع اربعین باید ثبت گینس شود اجتماع اربعین باید ثبت گینس شود اجتماع اربعین باید ثبت گینس شود

اجتماع اربعین باید ثبت گینس شود

امام جمعه اردستان با بیان اینکه امروز کمترین کاری که می‌توانیم برای شهدا انجام دهیم، تکریم و زنده نگه داشتن نام و یاد آنها است، گفت: اگر غول های رسانه ای دنیا در اختیار دشمنان اسلام نبود، حرکت بزرگ و مردمی اربعین باید در گینس ثبت میشد.

حجت الاسلام «حسن دهشیری» در خطبه های این هفته نمازجمعه اردستان اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از موکب‌داران کشور و حتی از کشورهای دیگر محضر مقام معظم رهبری رسیدند و رهبر انقلاب از تلاش ها و خدماتی که این افراد به عزاداران حسینی می کنند تشکر و قدردانی کردند.


امام جمعه اردستان با بیان اینکه مراسم اربعین به عنوان بزرگترین اجتماع مردمی دنیا است که هر ساله به صورت مسالمت آمیز برگزار می شود، افزود: اگر غول های رسانه ای دنیا در اختیار دشمنان اسلام نبود، این حرکت بزرگ و مردمی باید در گینس ثبت می شد.


وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکره ایران با غربی ها گفت: سخنان امام خامنه ای برای همه کسانی که قصد داشتند حاشیه ای ایجاد کنند اتمام حجتی شد مبنی بر اینکه مقامات کشور در هیچ سطح با آمریکایی ها مذاکره نخواهند کرد تا عزت و عظمت مردم ایران حفظ شود.


دهشیری با اشاره به شروع هفته دفاع مقدس و برنامه هایی که باید حول‌ محور تکریم و بزرگداشت شهدا و جانبازان برگزار شود، گفت: امروز کمترین کاری که می توانیم برای شهدا انجام دهیم تکریم و زنده نگه داشتن نام و یاد آنها است.


 


| شناسه مطلب: 97533




اربعین نماز جمعه



نظرات کاربران