آیت‌الله صافی گلپایگانی: پیاده‌روی اربعین در دنیا سبب افتخار شیعه شده است

مرجع تقلید شیعیان گفت: برنامه پیاده‌روی اربعین در دنیا سبب افتخار شیعه شده است، خدمات و اقداماتی که مسئولان و مردم عراق و ایران و مخصوصاً ملت میهمان‌نواز عراق دارند، مایه تقدیر و تشکر و افتخار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار سفیر عراق در ایران گفت: دو ملّت ایران و عراق امت واحده هستند.


وی افزود: ایران و عراق  مملکت واحده هستند و هیچ‌گاه از هم جدا نبوده و نیستند و این اتّحاد و یگانگی بحمدالله در عمل و برنامه‌هایی مثل اربعین معلوم و آشکار است.
مرجع تقلید شیعیان، برنامه پیاده‌روی اربعین را از معجزات الهی دانست و بیان کرد: برنامه پیاده‌روی اربعین در دنیا سبب افتخار شیعه شده است، خدمات و اقداماتی که مسئولان و مردم عراق و ایران و مخصوصاً ملت میهمان‌نواز عراق دارند، مایه تقدیر و تشکر و افتخار است.


وی، نعمت دوستی و پیروی از اهل‌بیت(ع) را مایه یک‌رنگی ملّت‌هایی همچون عراق و ایران دانست و گفت: همه این اتّحاد و یکپارچگی را مدیون نعمت ولایت اهل‌البیت(ع) به ویژه حضرت ابی‌عبدالله الحسین(ع) هستیم و خداوند را بر این نعمت عظمی شاکریم.


آیت‌الله صافی گلپایگانی خاطرنشان کرد: توفیقات بیشتر شما عزیزان را از خداوند متعال مسألت دارم و امیدوارم عنایات اهل‌بیت(ع) به ویژه حضرت ولی عصر(عج) شامل حال همه شما شود.




نظرات کاربران