زائران ۹۷ کشور برای زیارت اربعین از شلمچه تردد می‌کنند زائران ۹۷ کشور برای زیارت اربعین از شلمچه تردد می‌کنند زائران ۹۷ کشور برای زیارت اربعین از شلمچه تردد می‌کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران ۹۷ کشور برای زیارت اربعین از شلمچه تردد می‌کنند زائران ۹۷ کشور برای زیارت اربعین از شلمچه تردد می‌کنند زائران ۹۷ کشور برای زیارت اربعین از شلمچه تردد می‌کنند زائران ۹۷ کشور برای زیارت اربعین از شلمچه تردد می‌کنند زائران ۹۷ کشور برای زیارت اربعین از شلمچه تردد می‌کنند

زائران ۹۷ کشور برای زیارت اربعین از شلمچه تردد می‌کنند

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: زائران خارجی بیش از ۹۷ کشور جهان از جمله شیعیان و اهل تسنن در ایام اربعین حسینی از طریق مرز شلمچه راهی عتبات عالیات می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، امسال اتباع خارجه به مانند سال‌های گذشته باید برای عزیمت به عتبات عالیات از مرز بین‌المللی شلمچه تردد کنند.


بر همین اساس مسئولان به دنبال آماده‌سازی تمام تمهیدات لازم برای میزبانی از زائران خارجی در مرز بین‌المللی شلمچه هستند.


حجت‌الاسلام سید محمود موسوی در این ارتباط، اظهار کرد: اربعین حسینی بیانگر اوج اقتدار و همبستگی میان ملل اسلامی است که بر همین اساس جهانی شده و باید جهانی‌تر شود.


وی افزود: زائران خارجی بیش از ۹۷ کشور جهان از جمله شیعیان و اهل تسنن در ایام اربعین حسینی از طریق مرز شلمچه راهی عتبات عالیات می‌شوند.


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: بر همین اساس مواکب علاوه بر خدمت‌رسانی به زائران ایرانی، آماده خدمت‌رسانی به اتباع خارجه نیز هستند.


| شناسه مطلب: 97536




اربعین



نظرات کاربران