باید زمینه بهره‌مندی بیشتر برنامه‌های فرهنگی برای زائران فراهم شود باید زمینه بهره‌مندی بیشتر برنامه‌های فرهنگی برای زائران فراهم شود باید زمینه بهره‌مندی بیشتر برنامه‌های فرهنگی برای زائران فراهم شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
باید زمینه بهره‌مندی بیشتر برنامه‌های فرهنگی برای زائران فراهم شود باید زمینه بهره‌مندی بیشتر برنامه‌های فرهنگی برای زائران فراهم شود باید زمینه بهره‌مندی بیشتر برنامه‌های فرهنگی برای زائران فراهم شود باید زمینه بهره‌مندی بیشتر برنامه‌های فرهنگی برای زائران فراهم شود باید زمینه بهره‌مندی بیشتر برنامه‌های فرهنگی برای زائران فراهم شود

باید زمینه بهره‌مندی بیشتر برنامه‌های فرهنگی برای زائران فراهم شود

در جلسه هفتگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلا بر فراهم شدن زمینه بهره‌مندی بیشتر برنامه‌های فرهنگی برای زائران ایرانی تاکید شد و از نیروهای اعزامی خواسته شد برای خدمت‌رسانی بیشتر به زائران تلاش‌های خود را دوچندان کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بازقندی (بهجتی) مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در شهر کربلای معلا، امروز شنبه 30 شهریور ماه در جلسه هفتگی و در جمع نیروهای اعزامی بعثه مقام معظم رهبری به بیان روایتی اشاره کرد و موعظه را بسیار مهم دانست و گفت: هر فرازی، فرودی را در پی دارد و هر فرود هم فرازی دارد، باید همیشه مراقب فراز و فرودهای زندگی خودمان باشیم.


وی با بیان اینکه دنبال هر حیاتی، مرگی وجود دارد و هر دنیایی آخرتی را در پی دارد، افزود: همه چیز حساب و کتاب دارد در این دنیا هیچ چیزی بی‌حساب و کتاب نیست؛ اما ما نمی دانیم و از آن غافل هستیم. انسان هر حسنه‌ای را انجام می دهد برای آن اجر و پاداشی وجود دارد و هر بدی هم برای آن عقابی هست.


حجت‌الاسلام بهجتی با بیان اینکه انسان چه بخواهد و چه نخواهد، باید رفیقی با خود داشته باشد، یادآور شد: هیچ کس بدون رفیق وجود ندارد، این رفیق در همه جا با انسان هست و حتی در هنگام مرگ وجود دارد. اگر رفیق انسان خوب باشد انسان را عاقبت به خیر می کند و اگر رفیق خوبی نباشد، انسان را جهنمی می کند، بنابراین رفیق همیشگی هر انسانی اعمال او است، انسان باید مراقب اعمالش باشد تا عاقبت به خیر شود.


وی همچنین حضور نیروهای اعزامی به عتبات عالیات را بسیار مهم برشمرد و خواستار خدمت رسانی بیشتر به زائران اباعبدالله الحسین (ع) شد و گفت: نتیجه همه فعالیت‌ها و اعزام زائران به عتبات، انجام برنامه‌های فرهنگی است و اگر زائران از برنامه‌های فرهنگی بیشترین بهره را ببرند و بر معرفت آن‌ها افزوده شود ما به نتیجه مطلوب رسیده‌ایم، بنابراین تلاش کنیم تا زمینه را برای بهره‌مندی بیشتر زائران از برنامه‌های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری فراهم کنیم.


| شناسه مطلب: 97541







نظرات کاربران