روحانیان و مداحان باید به سیاست‌های ابلاغی ملتزم باشند روحانیان و مداحان باید به سیاست‌های ابلاغی ملتزم باشند روحانیان و مداحان باید به سیاست‌های ابلاغی ملتزم باشند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
روحانیان و مداحان باید به سیاست‌های ابلاغی ملتزم باشند روحانیان و مداحان باید به سیاست‌های ابلاغی ملتزم باشند روحانیان و مداحان باید به سیاست‌های ابلاغی ملتزم باشند روحانیان و مداحان باید به سیاست‌های ابلاغی ملتزم باشند روحانیان و مداحان باید به سیاست‌های ابلاغی ملتزم باشند

روحانیان و مداحان باید به سیاست‌های ابلاغی ملتزم باشند

در جلسه ای که با حضور روحانیان و مداحان کاروان های اعزامی عتبات عالیات در کربلای معلا برگزار شد، بر ضرورت التزام آنان به سیاست های ابلاغی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، جلسه روزهای یکشنبه روحانیان و مداحان کاروان‌های اعزامی به عتبات عالیات، پیش از ظهر امروز یکشنبه 31 شهریور ماه 1398، در هتل جواهر محل استقرار  بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد.


در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بازقندی (بهجتی) به بیان برخی بایدها و نبایدها و سیاست های ابلاغی بعثه مقام معظم رهبری اشاره کرد و از روحانیان و مداحان کاروان های زیارتی خواست به این سیاست ها ملتزم باشند و آن‌ را در طول سفر اجرایی کنند.


وی افزود: برای تمامی برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی بعثه مقام معظم رهبری با حضور استادان، متخصصان و کارشناسان خبره کار کارشناسی صورت گرفته تا روحانیان و مداحان براساس این سیاست‌ها بتوانند زائران را هدایت کنند و سفری با معرفت و معنویت را رقم بزنند.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در شهر کربلای معلا، هماهنگی و همراهی با سایر اعضای کاروان را برای مداحان و روحانیان کاروان‌ها ضروری برشمرد و از آن‌ها به عنوان متولیان امر فرهنگی در کاروان زیارتی یاد کرد و یادآور شد: مراقب باشید شما مسئولیت سنگینی را در طول سفر برعهده دارید و نباید از این مهم غفلت کنید.


وی همچنین به فضیلت زیارت حرم سیدالشهدا (ع) براساس روایات وارده اشاره کرد، ضمن توصیه موکد به روحانیان و مداحان از آن‌ها خواست که زائران کاروان‌هایشان را بر اهمیت این سفر معنوی بازگو کنند تا در بازگشت به میهن اسلامی با دست پری به خانه و خانواده برگردند.


حجت‌الاسلام بهجتی همچنین با اشاره به برخی احادیث اخلاقی، عامل توسعه رزق و روزی را 9 چیز عنوان کرد و گفت: البته تنها مختصر به این عوامل نمی‌شود، شامل سایر موارد هست، اما ما به صورت مختصر بیان می‌کنیم که اخلاق نیکو، دعا برای مومنان، استغفار، صله رحم، نیکی به خانواده، طهارت و یا دائم الوضوء از جمله این موارد به شمار می‌آید.


 


 


| شناسه مطلب: 97565







نظرات کاربران