ثبت نام 60 هزار زائر اربعین خراسان رضوی در سامانه سماح ثبت نام 60 هزار زائر اربعین خراسان رضوی در سامانه سماح ثبت نام 60 هزار زائر اربعین خراسان رضوی در سامانه سماح بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت نام 60 هزار زائر اربعین خراسان رضوی در سامانه سماح ثبت نام 60 هزار زائر اربعین خراسان رضوی در سامانه سماح ثبت نام 60 هزار زائر اربعین خراسان رضوی در سامانه سماح ثبت نام 60 هزار زائر اربعین خراسان رضوی در سامانه سماح ثبت نام 60 هزار زائر اربعین خراسان رضوی در سامانه سماح

ثبت نام 60 هزار زائر اربعین خراسان رضوی در سامانه سماح

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: تاکنون ۶۰ هزار متقاضی شرکت در پیاده روی اربعین از استان در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد مقدس، محمدصادق براتی افزود: تاکنون ۶۹۳ هزار و ۹۲۹ نفر در کشور برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۰  هزار نفر مربوط به استان خراسان رضوی هستند.


وی ادامه داد: استان تهران و استان خوزستان رتبه های نخست و دوم کشور در این زمینه را کسب کرده اند.


براتی اظهار کرد: تاکنون برپایی ۶۵ موکب در کشور عراق از سوی استان خراسان رضوی برای پذیرایی از زائران حسینی در راهپیمایی بزرگ اربعین قطعی شده که این تعداد تا ۷۰ موکب افزایش می یابد.


معاون زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: پیش بینی می شود ۱۰۰ هزار متقاضی شرکت در پیاده روی اربعین امسال از استان خراسان رضوی ثبت نام کنند که تدابیر لازم برای میزبانی و پذیرایی از این تعداد اندیشیده شده است.


وی افزود: سهمیه تعیین شده امسال از سوی ستاد اربعین برای استان خراسان رضوی ۹۷ هزار و ۸۰۰ تغذیه روزانه و ۹۲ هزار و ۶۵۰ اسکان است که در برنامه ریزی های انجام شده ظرفیت اسکان برای ۱۰۰ هزار نفر و تغذیه برای ۱۲۰ هزار نفر فراهم شده است.


زائران متقاضی برای تشرف پیاده به کربلا و زیارت بارگاه مطهر حضرت امام حسین (ع) در روز اربعین در سامانه سماح ثبت نام و ساماندهی می شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران