زیرساخت‌های مرز خسروی برای تردد زوار بهتر از سایر مرزهاست زیرساخت‌های مرز خسروی برای تردد زوار بهتر از سایر مرزهاست زیرساخت‌های مرز خسروی برای تردد زوار بهتر از سایر مرزهاست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زیرساخت‌های مرز خسروی برای تردد زوار بهتر از سایر مرزهاست زیرساخت‌های مرز خسروی برای تردد زوار بهتر از سایر مرزهاست زیرساخت‌های مرز خسروی برای تردد زوار بهتر از سایر مرزهاست زیرساخت‌های مرز خسروی برای تردد زوار بهتر از سایر مرزهاست زیرساخت‌های مرز خسروی برای تردد زوار بهتر از سایر مرزهاست

زیرساخت‌های مرز خسروی برای تردد زوار بهتر از سایر مرزهاست

استاندار کرمانشاه گفت: بازگشایی مرز خسروی پس از سالها، کام مردم استان و زائران امام حسین (ع) را شیرین کرده و باید کاری کنیم تا حلاوت این شیرینی به کام زائران تلخ نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، هوشنگ بازوند عصر یکشنبه در نشست ستاد اربعین استان کرمانشاه افزود: ممکن است امسال بیشترین نقد را بر این مسیر خروجی داشته باشند و این مرز را با سایر مرزهای تردد زوار مقایسه کنند؛ لذا باید تمام تلاش خود را جهت هر چه بهتر ارائه خدمات به کار گیریم.


وی خاطرنشان کرد: استقبال مسافران زوار در سالهای آتی به عملکرد امسال مجموعه مدیران مربوطه بستگی دارد.


بازوند، زیرساختهای مسیر خسروی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: می توان گفت که زیرساختها در این مسیر بسیار بهتر از مرزهای دیگر کشور است.
استاندار کرمانشاه با اشاره به قرار گرفتن در سالروز آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس ریشه در عاشورای حسینی (ع) دارد؛ مدیران در این ایام که هفته دفاع مقدس است با انگیزه ای مضاعف برای خدمت به زائران اربعین همت و تلاش کنند.


**لزوم برپایی غرفه‌های فروش صنایع دستی کرمانشاه در مسیر زوار


حجت الاسلام صالحی مشاور امور روحانیت استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه ابراز داشت: یکی از بهترین امکانات راحت برای پیاده روی اربعین، شلوار کردی و گیوه کرمانشاهی است.


وی افزود: برای ایجاد اشتغال و حمایت از صنایع دستی استان و همچنین رونق تولید لازم است در این خصوص در مسیر زوار تبلیغات صورت گیرد.


مشاور امور روحانیت استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: به این منظور می توان غرفه های فروش را در مسیر زوار برپا کنیم.


**ثبت‌نام ۸۰۵ هزار نفر در سامانه سماح


مسعود بهرام نژاد سخنگوی ستاد اربعین استان کرمانشاه بیان داشت: امروزه اکثر زائران در سامانه سماح برای زیارت عتبات عالیات ثبت نام می کنند.
وی افزود: تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز تعداد ۸۰۵ هزار ۹۹۱ نفر در سامانه سماح برای زیارت و پیاده روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند.
سخنگوی ستاد اربعین استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۰۹ هزار نفر از تهران، ۷۹ هزار نفر از خوزستان، ۶۱ هزار نفر خراسان رضوی، ۵۸ هزار نفر اصفهان، ۵۷ هزار نفر فارس و ۳۴ هزار نفر از مازندران هستند.


بهرام‌نژاد اظهار کرد: ثبت‌نام برای استانهایی که می‌توانند از مرز خسروی عبور کنند تا کنون کمتر از ۸ درصد بوده است.


منبع: مهر




مطالب مرتبط

نظرات کاربران