دایر شدن 27 موکب از چهارمحال و بختیاری در مسیر پیاده روی اربعین دایر شدن 27 موکب از چهارمحال و بختیاری در مسیر پیاده روی اربعین دایر شدن 27 موکب از چهارمحال و بختیاری در مسیر پیاده روی اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دایر شدن 27 موکب از چهارمحال و بختیاری در مسیر پیاده روی اربعین دایر شدن 27 موکب از چهارمحال و بختیاری در مسیر پیاده روی اربعین دایر شدن 27 موکب از چهارمحال و بختیاری در مسیر پیاده روی اربعین دایر شدن 27 موکب از چهارمحال و بختیاری در مسیر پیاده روی اربعین دایر شدن 27 موکب از چهارمحال و بختیاری در مسیر پیاده روی اربعین

دایر شدن 27 موکب از چهارمحال و بختیاری در مسیر پیاده روی اربعین

27 موکب از چهارمحال و بختیاری در مسیر پیاده روی اربعین حسینی به زائران خدمات رسانی می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در دومین جلسه ستاد اربعین استان گفـت: 14 کمیته ستاد اربعین حسینی در قالب کمیته‌های مردمی، فرهنگی، زیرساخت ها، اسکان، تغذیه، بهداشت و درمان، اعزام و امنیت فعال شده است.


جعفر مردانی در نشست ستاد اربعین چهارمحال و بختیاری، افزود: قانونمندی و هدایت مراسم پیاده روی اربعین حسینی وظیفه همگانی است و این کمیته ها نقش مهمی در برنامه ریزی اعزام زائران استان برعهده دارند.


وی با اشاره به این که پارسال 9 هزار و 500 نفر از استان چهارمحال و بختیاری در همایش پیاده روی اربعین شرکت کردند، گفت: پیش بینی می شود تعداد زائران امسال به حدود ۱۸ هزار نفر برسد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، کمک های نقدی مصوب شورای اسلامی شهرکرد، برای ساخت سرویس حمام زائران اربعین را 250 میلیون ریال و اعتبار مورد نیاز موکب های استان را هم پنج میلیارد ریال اعلام کرد.


مردانی افزود: اعزام یک دستگاه خودروی مجهز آتش نشانی،سه دستگاه تانکر آبرسانی و ارسال چهار تریلر محموله آب معدنی و حدود 25 تن آرد را از عمده کمک های مردمی و دستگاه های اجرایی استان به ستاد اربعین امسال اعلام کرد.


امسال تاکنون بیش از 9 هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.




نظرات کاربران