ادامه آتش سوزی در ایستگاه راه آهن جده ادامه آتش سوزی در ایستگاه راه آهن جده ادامه آتش سوزی در ایستگاه راه آهن جده بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ادامه آتش سوزی در ایستگاه راه آهن جده ادامه آتش سوزی در ایستگاه راه آهن جده ادامه آتش سوزی در ایستگاه راه آهن جده ادامه آتش سوزی در ایستگاه راه آهن جده ادامه آتش سوزی در ایستگاه راه آهن جده

ادامه آتش سوزی در ایستگاه راه آهن جده

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که آتش سوزی ایستگاه راه آهن جده همچنان ادامه دارد و به طور کامل مهار نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از خبرگزاری فارس، تصاویر و ویدئوهای منتشر شده توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی در عربستان سعودی نشان می‌دهد که آتش سوزی در ایستگاه قطار شهر جده همچنان ادامه دارد و ماموران آتش نشانی هنوز موفق به مهار آن نشده اند.


ایستگاه «الحرمین» شهر جده واقع در غرب این کشور از صبح روز یک شنبه دچار حریق شده است.


فعالان توئیتری سعودی می‌گویند که با وجود گذشت بیش از 12 ساعت از وقوع آتش‌سوزی ، ایستگاه «الحرمین» همچنان در آتش می‌سوزد و این گستردگی آتش‌سوزی را نشان می‌دهد.


شبکه خبری رووداو پیش از این گزارش داده بود، این آتش سوزی که در آن ۹ نفر زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌اند، باعث توقف حرکت قطارها شده و تقریبا 50 درصد آن مهار شده است.


تصاویر منتشر شده دود سیاه و خیلی غلیظی را نشان میدهد که حاکی از گستردگی این حریق است و همچنان ادامه دارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران