لزوم توجه به بیانات و فرمایشات امام حسین(ع) لزوم توجه به بیانات و فرمایشات امام حسین(ع) لزوم توجه به بیانات و فرمایشات امام حسین(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
لزوم توجه به بیانات و فرمایشات امام حسین(ع) لزوم توجه به بیانات و فرمایشات امام حسین(ع) لزوم توجه به بیانات و فرمایشات امام حسین(ع) لزوم توجه به بیانات و فرمایشات امام حسین(ع) لزوم توجه به بیانات و فرمایشات امام حسین(ع)

لزوم توجه به بیانات و فرمایشات امام حسین(ع)

حجت الاسلام کارآموزیان بر لزوم توجه به سخنان امام حسین(ع) تاکید کرد و گفت: یکی از علل جاوید ماندن قیام عاشورا، انگیزه زلال حسینی و یاران سیدالشهداء است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین کارآموزیان امروز درجلسه تواصی در جمع نمازگزاران بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت افزود: هدف امام حسین (ع) رضایت خداوند بود  و وقتی به شهادت رسید هم خودش راضی بود و هم خدای حسین از او رضایت داشت.


این کارشناس حوزه دین با بیان اینکه باریتعالی خشنودی اش را در اطاعت از خود قرار داده است، اظهار داشت: امام حسین در سایه  بندگی خداوند به این عزت عالم گیر رسید.


وی با بیان اینکه اطاعت از خدا عمل به واجبات ومستحبات است ، افزود: باریتعالی خشمش را در معصیت قرار داده و معصیت خداوند را نباید نادیده گرفت.  




مطالب مرتبط

نظرات کاربران