دشمنان از تاثیرات همایش جهانی اربعین در هراس هستند دشمنان از تاثیرات همایش جهانی اربعین در هراس هستند دشمنان از تاثیرات همایش جهانی اربعین در هراس هستند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دشمنان از تاثیرات همایش جهانی اربعین در هراس هستند دشمنان از تاثیرات همایش جهانی اربعین در هراس هستند دشمنان از تاثیرات همایش جهانی اربعین در هراس هستند دشمنان از تاثیرات همایش جهانی اربعین در هراس هستند دشمنان از تاثیرات همایش جهانی اربعین در هراس هستند

دشمنان از تاثیرات همایش جهانی اربعین در هراس هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: راهپیمایی اربعین یک همایش جهانی است و دشمنان با هراس ازتاثیرات آن می‌خواهند این موضوع را کمرنگ کنند اما شعرا با قلم خود می‌توانند در برابر این همجمه ها بایستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم دیشب در مراسم بزرگداشت مقام‌ادبی استاد ایوب شهبازی با بیان اینکه باید هنرمندان را به جامعه بشناسانیم  اظهار داشت: شعرا باید به مسائل جاری کشور حساس باشند و با قلم خود اثرگذار باشند.


امام جمعه تبریز افزود: تاثیری که چند بیت شعر دارد با چندین ساعت سخنرانی حاصل نمی‌شود.


وی راهپیمایی عظیم اربعین را مورد اشاره قرار داد و گفت : راهپیمایی اربعین یک همایش جهانی است و دشمنان با هراس ازتاثیرات آن می‌خواهند این موضوع را کمرنگ کنند اما شعرا با قلم خود می‌توانند در برابر این همجمه ها بایستند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : تشیع لندنی در تلاش است در کنگره عظیم اربعین با فعالیت های سوء خود آموزه های عاشورا و مکتب محرم را تحت تاثیر قرار دهد که در این زمینه ها اشعار حماسی می تواند نقشی بی بدیل ایفا کند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  گفت: هنرمندان مومن و انقلابی باید به مسائل جاری کشور حساس باشند و با قلم و هنر خود آموزه های دینی را در جامعه تبیین و تبلیغ کنند.




نظرات کاربران