دیدار معاون سازمان حج با نماینده بعثه رهبری در عراق

معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت با مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، اکبر رضایی معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت در سفر به عتبات عالیات، پس از شرکت در دومین جلسه ستاد هماهنگی اربعین عراق به دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق حضور یافت و با حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی دیدار کرد.


در این دیدار که حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، محسن نظافتی مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق، مصطفی قاسمی مدیر عامل شرکت خدماتی و زیارتی شمسا حضور داشتند، در خصوص برنامه‌های اربعین بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


پس از گزارش مسئولان سازمان حج و زیارت در خصوص برنامه‌های این سازمان مبنی بر فعالیت جدی در اربعین حسینی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق این تصمیم را به جا و ارزشمند خواند و گفت: تصمیم بسیار به جا و درستی است، امور زیارتی مانند اربعین مربوط به حج و زیارت است؛ بنابراین لازم است که در این زمینه اقدام شایانی انجام شود.


وی با تاکید بر لزوم فعالیت هرچه بیشتر  در اربعین حسینی اظهار کرد: امیدواریم امسال  با حضور عزیزان مجرب و توانمند انتخاب شده شاهد افزایش خدمت‌رسانی خوبی به زائران اربعینی باشیم.


حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی تصریح کرد: یقین بدانید هر کس که برای ائمه اطهار(علیهم السلام) گامی بر می‌دارد، آنان هرگز خود را مدیون دیگران نمی‌کنند، چندین برابر اجر و پاداش در دنیا و آخرت به او می‌دهند .


وی در ادامه بر لزوم همدلی، همفکری و هم‌افزایی  تاکید کرد و گفت: باید سعی کنیم‌ همه مخلصانه و صادقانه در  مراسم بی‌نظیر اربعین حسینی قدم های بلندی را برداریم شرمنده حضرت سیدالشهداء نباشیم.


| شناسه مطلب: 97756







نظرات کاربران