دیدار معاون سازمان حج با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار معاون سازمان حج با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار معاون سازمان حج با نماینده بعثه رهبری در عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار معاون سازمان حج با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار معاون سازمان حج با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار معاون سازمان حج با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار معاون سازمان حج با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار معاون سازمان حج با نماینده بعثه رهبری در عراق

دیدار معاون سازمان حج با نماینده بعثه رهبری در عراق

معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت با مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، اکبر رضایی معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت در سفر به عتبات عالیات، پس از شرکت در دومین جلسه ستاد هماهنگی اربعین عراق به دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق حضور یافت و با حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی دیدار کرد.


در این دیدار که حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، محسن نظافتی مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق، مصطفی قاسمی مدیر عامل شرکت خدماتی و زیارتی شمسا حضور داشتند، در خصوص برنامه‌های اربعین بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


پس از گزارش مسئولان سازمان حج و زیارت در خصوص برنامه‌های این سازمان مبنی بر فعالیت جدی در اربعین حسینی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق این تصمیم را به جا و ارزشمند خواند و گفت: تصمیم بسیار به جا و درستی است، امور زیارتی مانند اربعین مربوط به حج و زیارت است؛ بنابراین لازم است که در این زمینه اقدام شایانی انجام شود.


وی با تاکید بر لزوم فعالیت هرچه بیشتر  در اربعین حسینی اظهار کرد: امیدواریم امسال  با حضور عزیزان مجرب و توانمند انتخاب شده شاهد افزایش خدمت‌رسانی خوبی به زائران اربعینی باشیم.


حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی تصریح کرد: یقین بدانید هر کس که برای ائمه اطهار(علیهم السلام) گامی بر می‌دارد، آنان هرگز خود را مدیون دیگران نمی‌کنند، چندین برابر اجر و پاداش در دنیا و آخرت به او می‌دهند .


وی در ادامه بر لزوم همدلی، همفکری و هم‌افزایی  تاکید کرد و گفت: باید سعی کنیم‌ همه مخلصانه و صادقانه در  مراسم بی‌نظیر اربعین حسینی قدم های بلندی را برداریم شرمنده حضرت سیدالشهداء نباشیم.


| شناسه مطلب: 97756







نظرات کاربران