نام نویسی یک میلیون 600 هزار زائر اربعینی در سامانه سماح نام نویسی یک میلیون 600 هزار زائر اربعینی در سامانه سماح نام نویسی یک میلیون 600 هزار زائر اربعینی در سامانه سماح بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نام نویسی یک میلیون 600 هزار زائر اربعینی در سامانه سماح نام نویسی یک میلیون 600 هزار زائر اربعینی در سامانه سماح نام نویسی یک میلیون 600 هزار زائر اربعینی در سامانه سماح نام نویسی یک میلیون 600 هزار زائر اربعینی در سامانه سماح نام نویسی یک میلیون 600 هزار زائر اربعینی در سامانه سماح

نام نویسی یک میلیون 600 هزار زائر اربعینی در سامانه سماح

معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت از نام‌نویسی حدود یک میلیون و 600 هزار زائر اربعینی در سامانه سماح خبر داد و گفت: تمامی کسانی که ثبت‌نام آن‌ها در این سامانه قطعی شود از خدمات بیمه درمانی و پزشکی برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، اکبر رضایی معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت در دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق به برنامه‌های این سازمان در اربعین حسینی اشاره کرد، گفت: براساس دستورآقای علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت، امسال در حوزه اربعین سازمان حج فعال‌تر خواهد شد.


وی فعالیت در حوزه خدمت رسانی به زائران را وظیفه ذاتی سازمان حج و زیارت دانست، گفت: همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر فعالیت سازمان حج در اربعین حسینی تاکید کرد که به همین منظور در تلاشیم تمام توان خود را به کار ببندیم تا در خدمت زائران حسینی باشیم.


معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت، تصریح کرد: سازمان حج در ایام اربعین حسینی هرگز نگاه انتفاعی ندارد و تنها به دنبال خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) است؛ از این رو تمامی امکاناتی را مه در عتبات داریم در این ایام برای زائران اربعینی استفاده خواهیم کرد.


وی یادآور شد: سازمان حج و زیارت در ایام اربعین حسینی در تلاش است تا همان نگاه ستادی حج را در عتبات اجرایی کند، از این رو امسال مدیر عملیات این سازمان در اربعین حسینی انتخاب و به همه مدیران معرفی شد تا از این طریق بتوانند فعالیت خود را سازماندهی و ساماندهی کنند.


رضایی همچنین به موضوع بیمه زائران در اربعین اشاره کرد و گفت: نام نویسی در سامانه سماح بسیار مهم است، از همه زائران درخواست داریم که به منظور بهره‌مندی از خدمات درمانی و پزشکی حتماً در این سامانه نام نویسی کنند تا در روند خدمت‌رسانی به این عزیزان دچار مشکلی نشویم.


وی همچنین از تبلیغات غیرواقعی برخی رسانه‌ها علیه سازمان حج و زیارت انتقاد کرد و یادآور شد: متاسفانه همزمان با نام نویسی زائران اربعینی به منظور بهره‌مندی از خدمات بیمه درمانی و پزشکی در سامانه سماح، برخی افراد شروع به تبلیغات غیرواقعی علیه سازمان حج کردند، این درحالی است که سازمان حج هیچ‌گونه انتفاعی از این هزینه‌ها نمی برد.


معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت تاکید کرد: با وجود همه تبلیغات غیرواقعی که علیه سامانه سماح و سازمان حج صورت گرفته، خوشبختانه طبق آمار موجود تاکنون حدود یک میلیون و 600 هزار نفر در سامانه سماح نام‌نویسی کرده‌اند که امیدواریم سایر زائران نیز در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران