جلسه توجیهی مبلغه‌های اعزامی به اربعین در اصفهان برگزار شد

جلسه توجیهی شماری از مبلغه‌های اعزامی به عتبات عالیات در اربعین که قرار است در موکبهای مستقر در مسیر پیاده روی زائران استقرار پیدا کنند در سالن اجتماعات شهدای مکه و منا در حج و زیارت استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جلسه توجیهی شماری از مبلغه‌های اعزامی به عتبات عالیات در اربعین که قرار است در موکبهای مستقر در مسیر پیاده روی زائران استقرار پیدا کنند در سالن اجتماعات شهدای مکه و منا در حج و زیارت استان اصفهان برگزار شد.


در این جلسه مسئول کمیته فرهنگی آموشی اربعین اصفهان توفیق حرکت در ماجرای پیاده روی اربعین را یک هدیه الهی از جانب پروردگار متعال دانست و از حاضران خواست این توفیق را بزرگ دانسته و از لحظه لحظه آن استفاده کنند.


حجت‌‌الاسلام مهدی گرجی بالا بردن سطح اطلاعات و آگاهی در باب فلسفه زیارت و فلسفه این حرکت بزرگ را لازمه این سفر دانست واز مبلغه‌های اعزامی خواست پیش از سفر تحقیقات و مطالعات خود را افزایش داده وبه آداب و احکام احاطه داشته تا بتوانند جواب‌گوی زائران در این سفر باشند.


وی آمادگی جسمانی و روحی را از پیش زمینه‌های اصلی این سفر دانست و توجه به خود را نیز شرط قبولی این خدمت بیان کرد، یادآور شد: توجه به خود از طریق توسل به اهل بیت عصمت و طهارت بوجود آمده و زمینه خدمت خالصانه به زائران امام حسین (ع) است.


حجت‌الاسلام گرجی، تواضع، افتادگی، صبر دربرابر مشکلات، حلم و بردباری را صفاتی دانست که خادم آستان سیدالشهدا(ع) بایستی از آن برخوردار باشد.


خانم مداح الحسینی از مبلغه های توانمند و باتجربه در این زمینه نیز در ادامه برخی تجربیات و آموزشهای لازم را در این جلسه ارائه کرد. 


| شناسه مطلب: 97759




ا ربعین



نظرات کاربران