دیدار مسئولان حج و زیارت گلستان با خانواده شهیده منا دیدار مسئولان حج و زیارت گلستان با خانواده شهیده منا دیدار مسئولان حج و زیارت گلستان با خانواده شهیده منا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار مسئولان حج و زیارت گلستان با خانواده شهیده منا دیدار مسئولان حج و زیارت گلستان با خانواده شهیده منا دیدار مسئولان حج و زیارت گلستان با خانواده شهیده منا دیدار مسئولان حج و زیارت گلستان با خانواده شهیده منا دیدار مسئولان حج و زیارت گلستان با خانواده شهیده منا

دیدار مسئولان حج و زیارت گلستان با خانواده شهیده منا

مسئولان حج و زیارت استان گلستان با خانواده شهیده اغول بی بی قورچائی، از شهدای فاجعه منا در شهرستان گنبد کاووس دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، بمناسبت گرامیداشت سالگرد فاجعه منا، حجت الاسلام علی اصحابی سرپرست دفتر نمایندگی بعثه و آقای سیدعلی میرقاسم پورمدیر حج و زیارت استان گلستان با خانواده شهیده اغول بی بی قورچائی از شهدای فاجعه منا درشهرستان گنبد کاووس دیدار و گفتگو کردند.


در این دیدار که چند تن از مدیران و روحانیون کاروانهای حج، مسئولان حج وزیارت استان گلستان را همراهی می کردند مدیرحج و زیارت استان یاد و خاطره شهدای فاجعه منا را گرامیداشت وحاضران با قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.


خانواده این شهیده نیز از تلاش و زحمات مجموعه بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در پیگیری امور شهدای فاجعه منا و تعیین وضعیت و محل دفن این شهیده در مکه مکرمه تقدیر و تشکر کردند.


گفتنی است در فاجعه منا که در حج سال 1394 در سرزمین منا رخ داد  بیش از 80 حاجی از زائران اهل سنت به شهادت رسیدند که از این تعداد ۳۸ شهیده زن بود.


| شناسه مطلب: 97760







نظرات کاربران