اربعین بستر بزرگی برای پرداختن به مسائل فرهنگی است اربعین بستر بزرگی برای پرداختن به مسائل فرهنگی است اربعین بستر بزرگی برای پرداختن به مسائل فرهنگی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اربعین بستر بزرگی برای پرداختن به مسائل فرهنگی است اربعین بستر بزرگی برای پرداختن به مسائل فرهنگی است اربعین بستر بزرگی برای پرداختن به مسائل فرهنگی است اربعین بستر بزرگی برای پرداختن به مسائل فرهنگی است اربعین بستر بزرگی برای پرداختن به مسائل فرهنگی است

اربعین بستر بزرگی برای پرداختن به مسائل فرهنگی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، گفت: اربعین بستر بزرگی برای پرداختن به مسائل فرهنگی است که باید با احتیاط عمل کنیم و جلوی سوء استفاده معاندین اسلام را بگیریم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت‌الاسلام حسن شعبانی امروز در جمع فعالان اربعین و موکب داران استان با اشاره به اهمیت مراسم پیاده‌روی اربعین، گفت: شاید چندین سال پیش نمی‌توانستیم متصور شویم که پیاده‌روی اربعین به لحاظ تأثیرگذاری در این نقطه قرار بگیرد. عظمت مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی تنها عنایت امام حسین (ع) است که سفره‌ای برای استفاده شیعیان امام علی (ع) پهن‌شده است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، با تأکید بر این‌که باید تجمع اربعین حسینی را به بهترین نحو معرفی کنیم، تصریح کرد: اربعین مایه فخر و مباهات شیعه است، چنانکه امام زمان (ع) در زمان ظهور، خود را با امام حسین (ع) معرفی می‌کنند. علاقه مردم کشور عراق به میزبانی از زائرین اربعین حسینی غیرقابل‌توصیف است.


شعبانی بابیان این‌که باید از این مودت و محبت حاکم بین مردم دو کشور به نحو شایسته مواظبت کرد، یادآور شد: باید از وارد شدن هرگونه خدشه به این نعمت خداوندی جلوگیری کرد. هرگونه رفتار نادرست می‌تواند به سوژه رسانه‌های معاند و دشمنان اسلام و نظام اسلامی مبدل شده و قابل جبران نخواهد بود و باید در این برهه تاریخی و این مسئولیت، حتی یک‌قدم کوچک در جلوگیری از بروز انحرافات برداریم.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به این‌که هزینه و زحمات صرف شده در اربعین حسینی، در صورت غفلت می‌تواند بازخورد منفی داشته باشد، اذعان کرد: کارهای سخت‌افزاری بخشی از کار است و قسمت قابل‌توجه آن پرداخت و توجه به مسائل فرهنگی است.


وی با تأکید بر اهمیت پرداخت به مسائل فرهنگی در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت: اربعین بستر بزرگی برای پرداخت به مسائل فرهنگی است که باید بااحتیاط عمل کنیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران