اسکان ۲۰۰۰ زائر در حسینیه آذربایجانی ها در کربلا اسکان ۲۰۰۰ زائر در حسینیه آذربایجانی ها در کربلا اسکان ۲۰۰۰ زائر در حسینیه آذربایجانی ها در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اسکان ۲۰۰۰ زائر در حسینیه آذربایجانی ها در کربلا اسکان ۲۰۰۰ زائر در حسینیه آذربایجانی ها در کربلا اسکان ۲۰۰۰ زائر در حسینیه آذربایجانی ها در کربلا اسکان ۲۰۰۰ زائر در حسینیه آذربایجانی ها در کربلا اسکان ۲۰۰۰ زائر در حسینیه آذربایجانی ها در کربلا

اسکان ۲۰۰۰ زائر در حسینیه آذربایجانی ها در کربلا

مسئول اجرایی حسینیه آذربایجانی ها در کربلای معلی گفت: در مراسم اربعین امسال ۲۰۰۰ زائر آذربایجانی در این حسینیه اسکان می یابند و هر شب مراسم عزاداری و سخنرانی برپا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،امین شیرپز با اشاره به تجمع زائرین و خادمان اربعین حسینی در تبریز گفت: برای اولین بار در تبریز این اقدام از طرف حسینیه آذربایجانی ها در کربلای معلی صورت می گیرد و برای کسانی که امکان حضور در  پیاده روی اربعین ندارند، برنامه هایی اجرا می شود تا از حال و هوای کربلا بی نصیب نمانند.


وی تشریح کرد: سخنرانی سردار پلارک (رئیس ستاد اربعین کشور)، سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) از جمله برنامه های موکب های تداعی کننده سفر اربعین است.


مسئول اجرایی حسینیه آذربایجانی ها در کربلای معلی در خصوص این حسینیه بیان داشت: این حسینیه وقف عموم بوده و حاج آقای سپهری مسئولیت آن را از طرف آیت الله سیستانی عهده دار است.


وی افزود: زمین این حسینیه ۶۰ سال قبل توسط تجار تبریزی خریداری شده بود و کلنگ احداث آن توسط مرحوم آیت الله خویی به زمین زده شد اما در انتفاضه شعبانیه، مورد هجوم رژیم بعث قرار گرفت و مصادره شد تا اینکه ۱۵ سال قبل مجددا با صرف هزینه کلان به آذربایجانی ها بازگردانده شد.


شیرپز خاطر نشان کرد: در مراسم اربعین امسال ۲۰۰۰ زائر آذربایجانی در این حسینیه اسکان می یابند و هر شب مراسم عزاداری و سخنرانی برپا می شود.




نظرات کاربران