حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در مجلس ترحیم آیت الله عمری حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در مجلس ترحیم آیت الله عمری حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در مجلس ترحیم آیت الله عمری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در مجلس ترحیم آیت الله عمری حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در مجلس ترحیم آیت الله عمری حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در مجلس ترحیم آیت الله عمری حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در مجلس ترحیم آیت الله عمری حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در مجلس ترحیم آیت الله عمری

حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در مجلس ترحیم آیت الله عمری

دبیر‌کل مجمع در سفر به مدینه منوره در چهارمین سمینار« خدمات مالی اسلامی» درباره تکافل اسلامی که به عنوان جایگزین عقد بیمه تجاری مطرح شد شرکت کرد و به سخنرانی پرداخت.

آیت‌الله محمدعلی تسخیری، دبیرکل مجمع روز جمعه با حضور در مجلس ختم آیت‌الله شیخ محمدعلی عمری، رهبر شیعیان مدینه، تسلیت علما و مسئولان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و دیگر مجامع جهانی در ایران را به فرزند وي و همه شیعیان داغدیده عربستان سعودی اعلام داشت.
به گزارش ايلنا، آیت‌الله تسخیری با شرکت در مجلس ترحیم آیت‌الله عمری در مدینه، پس از ایراد سخنرانی در خصوص ویژگی‌های برجسته شخصیتی و علمی وی و همچنین تلاش در جهت تقریب مذاهب اسلامی، خدمات عمری را برای جهان اسلام بسیار ارزشمنده قلمداد کرد.
در مجلس ترحیم این شیخ عالی‌قدر، علمای اسلامی از کشورهای عراق ، بحرین، یمن و.... حضور داشتند علامه العمری از شاگردان علامه نائینی و آیت‌الله سیدابوالحسن اصفهانی بود که در میان مردم عربستانی به عنوان" پدر روحانی شیعیان" مشهور است.
وی روز دوشنبه 4 بهمن ماه پس از بستری دوهفته‌ای در بیمارستان ملی مدینه منوره در سن 100 سالگی دار فانی را وداع گفت.
دبیر‌کل مجمع در سفر به مدینه منوره در چهارمین سمینار« خدمات مالی اسلامی» درباره تکافل اسلامی که به عنوان جایگزین عقد بیمه تجاری مطرح شد شرکت کرد و به سخنرانی پرداخت.
در این کنفرانس راه‌های شرعی مقابله با چالش‌های قانونی و نظارتی فرا روی عقد تکافلی مورد مطالعه علمای حاضر از کشورهای مصر، عربستان سعودی، سوریه ، تونس و مالزی قرار گرفت.


| شناسه مطلب: 9781







نظرات کاربران