پیاده‌روی اربعین بزرگترین کنگره عظیم جهان تشیع است پیاده‌روی اربعین بزرگترین کنگره عظیم جهان تشیع است پیاده‌روی اربعین بزرگترین کنگره عظیم جهان تشیع است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیاده‌روی اربعین بزرگترین کنگره عظیم جهان تشیع است پیاده‌روی اربعین بزرگترین کنگره عظیم جهان تشیع است پیاده‌روی اربعین بزرگترین کنگره عظیم جهان تشیع است پیاده‌روی اربعین بزرگترین کنگره عظیم جهان تشیع است پیاده‌روی اربعین بزرگترین کنگره عظیم جهان تشیع است

پیاده‌روی اربعین بزرگترین کنگره عظیم جهان تشیع است

امام جمعه بناب با بیان اینکه اربعین کنگره بین‌المللی شیعه است، گفت: پیاده‌روی اربعین بزرگ‌ترین کنگره عظیم جهان تشیع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) اظهارکرد: یکی از شاخصه‌های معرفت و شناخت سیدالشهداء(ع) که مورد سفارش و تأکید اولیای دین نیز می‌باشد، زیارت تربت و قبر مطهر امام حسین(ع) است که این خصوصیت از اول خلقت بشر تا امروز سابقه نداشته است.


وی به کاروان‌هایی که عازم زیارت عتبات عالیات هستند، توصیه کرد قدر و قیمت اعمال خود را داشته و از فیوضاتی که در این زیارت کسب می‌کنند، مراقبت نمایند.


رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب همچنین با تشریح ویژگی‌ها و آداب زیارت امام حسین(ع) تصریح کرد: هیچ زیارت و اعمال صالحی در طول عمر نمی‌تواند جای زیارت امام حسین(ع) را پر کند.


وی در ادامه خطبه‌ها امنیت، آسایش و عزت جمهوری اسلامی در منطقه و کل جهان را مدیون و مرهون خون پاک شهدا و وارثان شهدا دانست و تأکید کرد: باید برای آن‌هایی که راه کربلا را برای ما فتح کردند، دعا کنیم.


امام جمعه بناب افزود: 8 سال فرزندان شما با صدام و صدامیان جنگیدند، شربت شهادت نوشیدند، از وجود خود گذشتند تا این پیروزی بزرگ را برای ما به ارمغان بیاورند. 


وی تصریح کرد: در زیارت عتبات عالیات نباید شهدا و سرداران جبهه مقاومت و مدافعان گمنام حرم فراموش شوند.


 امام جمعه بناب با بیان اینکه اربعین کنگره بین‌المللی شیعه است، گفت: پیاده‌روی اربعین بزرگ‌ترین کنگره عظیم جهان تشیع است.




نظرات کاربران