انتصاب جدید در بعثه مقام معظم رهبری انتصاب جدید در بعثه مقام معظم رهبری انتصاب جدید در بعثه مقام معظم رهبری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انتصاب جدید در بعثه مقام معظم رهبری انتصاب جدید در بعثه مقام معظم رهبری انتصاب جدید در بعثه مقام معظم رهبری انتصاب جدید در بعثه مقام معظم رهبری انتصاب جدید در بعثه مقام معظم رهبری

انتصاب جدید در بعثه مقام معظم رهبری

با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت مراسم تودیع و معارفه معاونت توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، درنشست امروز شورای معاونین و مدیران بعثه مقام معظم رهبری که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب تشکیل شد آقای محمد حسین خوشنویس بعنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت معرفی شد.


در این مراسم که معاونین و مدیران بعثه مقام معظم رهبری شرکت داشتند، حجت الاسلام و المسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در سخنانی از خدمات و تلاش های صادقانه  آقای جعفر شمسیان  در مدت تصدی پست  معاونت توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری تقدیر و ابرازامیدواری کرد آقای خوشنویس با توجه به سابقه و شناختی که از فعالیت های بعثه دارد، بتواند هرچه بیشتر به حوزه حج وزیارت خدمت کند.


نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت با بیان اینکه منصب‌های دنیوی امانتی است که  انسان در برابر آن پاسخگو است، افزود: معاونت توسعه مدیریت و منابع پیشران و موتور محرک معاونت های بعثه محسوب می شود تا بتوانند مسئولیت های خود را انجام دهند.   


برپایه این گزارش، در حکم آقای خوشنویس آمده، امید است با بکارگیری همه توان و   بهره گیری از همکاران محترم در آن معاونت و نیز همکاری معاونان و مدیران محترم بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت و دیگر نیروهای متدین،‌ خلاق و کارآمد تمامی تلاش و کوشش خود را در جهت تحقق اهداف مورد نظر و وظایف محوله بکار گیرید.


در ادامه این جلسه معاونین و مدیران امور بین الملل و فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت خود در حج 98 را تشریح و دیدگاه خود را درباره برنامه های جدیدی که باید در بخش های مختلف اجرا شود، بیان کردند.


آقای سید محمد حسینی معاون اموربین الملل برلزوم اصلاح ساختاراین معاونت، استفاده از ظرفیت های خارج از بعثه، برگزاری دوره های آموزشی با هدف ارتقای توان علمی نیروهای مرتبط با این معاونت و حضور جدی تر پژوهشکده حج وزیات و هیئت علمی بعثه در برنامه ریزی آینده تاکید کرد.


حجت الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی معاون و مدیران معاونت فرهنگی نیز درخصوص فعالیت ها و برنامه های اجرا شده در حج 98 گزارش داده و تاکید کردند: برای اینکه برنامه ریزی ها بدرستی پیش برود باید سیاست ها و خط مشی های مورد نظر بعثه در سازمان حج وزیارت بدرستی اجرا شود.


برپایه این گزارش، در پایان این جلسه حکم  آقای محمد حسین خوشنویس بعنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری به وی ابلاغ شد و از زحمات آقای جعفر شمسیان  تقدیر بعمل آمد.   




نظرات کاربران