اسامی کاروان نور اربعین ۹۸ اعلام شد اسامی کاروان نور اربعین ۹۸ اعلام شد اسامی کاروان نور اربعین ۹۸ اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اسامی کاروان نور اربعین ۹۸ اعلام شد اسامی کاروان نور اربعین ۹۸ اعلام شد اسامی کاروان نور اربعین ۹۸ اعلام شد اسامی کاروان نور اربعین ۹۸ اعلام شد اسامی کاروان نور اربعین ۹۸ اعلام شد

اسامی کاروان نور اربعین ۹۸ اعلام شد

اسامی کاروان نور اعزامی به اربعین ۹۸ متشکل از قاریان ممتاز و بین‌المللی اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج؛ ایکنا نوشت: اعضای کاروان نور موسم اربعین ۹۸ متشکل از ۳۰ نفر که از میان ۲۰۰ داوطلب حضور در این کاروان انتخاب شدند، از سوی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور معرفی شدند.
بر این اساس، مهدی غلام‌نژاد، حبیب صداقت و مجتبی پرویزی از تهران، قاسم مقدمی و شهید داودی از خوزستان، حامد علیزاده و جعفر عرفانیان از خراسان رضوی، سعید رحیمی از گلستان، یوسف ایزدی از گیلان و مهدی سعادتی‌کیا از لرستان از جمله قاریان حاضر در این کاروان هستند.
همچنین گروه تواشیح و هم‌خوانی طوبی از تهران و انوارالهدی از قم از گروه‌های همراه کاروان نور خواهند بود که به اجرای مراسم متنوع و قطعات و همچنین ابتهال‌خوانی خواهند پرداخت.
همچنین محسن زهدی‌ علیپور از قم، امید حسین‌نژاد، مهدی رضایی، احسان سوختانلو و محسن رشیدی از خراسان رضوی و همچنین یوسف جعفرزاده از هرمزگان به دعوت موکب‌ها طی مراسم اربعین حضور دارند که این کاروان نیز از حضور آنها بهره‌مند می‌شوند.
گفتنی است بنا بر گفته حسن محمدی، مسئول کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین بیش از ۵۰۰ برنامه قرآنی اعم از قرائت، ابتهال و تواشیح و قرائت اذانگاهی پیش‌بینی شده است که در ۱۰۰ موکب انجام شود. این برنامه ها،علاوه بر برنامه‌های خودجوش گروه‌هاست که به این تعداد افزوده خواهد شد.


| شناسه مطلب: 97835




اربعین حسینی قرآن



مطالب مرتبط

نظرات کاربران