اربعین پدیده‌ای قابل مطالعه از نظر جامعه‌شناختی، روانشناختی و اجتماعی است اربعین پدیده‌ای قابل مطالعه از نظر جامعه‌شناختی، روانشناختی و اجتماعی است اربعین پدیده‌ای قابل مطالعه از نظر جامعه‌شناختی، روانشناختی و اجتماعی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اربعین پدیده‌ای قابل مطالعه از نظر جامعه‌شناختی، روانشناختی و اجتماعی است اربعین پدیده‌ای قابل مطالعه از نظر جامعه‌شناختی، روانشناختی و اجتماعی است اربعین پدیده‌ای قابل مطالعه از نظر جامعه‌شناختی، روانشناختی و اجتماعی است اربعین پدیده‌ای قابل مطالعه از نظر جامعه‌شناختی، روانشناختی و اجتماعی است اربعین پدیده‌ای قابل مطالعه از نظر جامعه‌شناختی، روانشناختی و اجتماعی است

اربعین پدیده‌ای قابل مطالعه از نظر جامعه‌شناختی، روانشناختی و اجتماعی است

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین، تشکیل ستاد ملی اربعین دانشگاهیان را اقدامی بسیار شایسته‌ عنوان کرد و گفت: اربعین پدیده‌ای قابل مطالعه از نظر جامعه شناختی و روانشناختی و اجتماعی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حمید احمدی در سومین نشست ستاد ملی اربعین دانشگاهیان که شامگاه گذشته (14 مهر) با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سالن جلسات دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ابعاد نهضت امام حسین (ع) جنبه‌های محبت است.


وی با اشاره به اینکه عشق انسان سه نوع است؛ افزود: عشق اکبر یعنی عشق انسان به خداوند که پاک‌ترین و ناب‌ترین است، یک نوع دیگر هم عشق انسان‌ها به انسان‌های کامل مانند عشق به امام حسین (ع) است که این محبت بخاطر منیت و منافع شخصی نیست. امروزه محبت به امام حسین (ع)، مذهب و کشور نمی‌شناسد و حرارتی در قلب‌ها است که خاموش نمی‌شود.


وی افزود: تشکیل ستاد ملی اربعین دانشگاهیان اقدام بسیار شایسته‌ای بود و از برکاتی است که باید قدر آن را دانست.


رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین اضافه کرد: اربعین پدیده‌ای قابل مطالعه از نظر روانشناختی و جامعه شناختی و اجتماعی است. با اینکه حضور در این رویداد کمترین منافع را برای اساتید دارد اما حضور آن‌ها همیشه پررنگ است.


حجت الاسلام و المسلمین احمدی ادامه داد: در موصل، بغداد، نجف و کربلا و همچنین ایران با اساتید دانشگاهی نشست‌های زیادی برگزار می‌شود که امیدواریم این نشست ها باعث اعتلای مذهبی دانشگاه‌ها و تربیت فرزندان آینده باشد.




نظرات کاربران