آیت الله سبحانی: شیخ عمری خدمتگزار صدیق شیعیان، حافظ و نگهبان تشیع بود آیت الله سبحانی: شیخ عمری خدمتگزار صدیق شیعیان، حافظ و نگهبان تشیع بود آیت الله سبحانی: شیخ عمری خدمتگزار صدیق شیعیان، حافظ و نگهبان تشیع بود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله سبحانی: شیخ عمری خدمتگزار صدیق شیعیان، حافظ و نگهبان تشیع بود آیت الله سبحانی: شیخ عمری خدمتگزار صدیق شیعیان، حافظ و نگهبان تشیع بود آیت الله سبحانی: شیخ عمری خدمتگزار صدیق شیعیان، حافظ و نگهبان تشیع بود آیت الله سبحانی: شیخ عمری خدمتگزار صدیق شیعیان، حافظ و نگهبان تشیع بود آیت الله سبحانی: شیخ عمری خدمتگزار صدیق شیعیان، حافظ و نگهبان تشیع بود

آیت الله سبحانی: شیخ عمری خدمتگزار صدیق شیعیان، حافظ و نگهبان تشیع بود

حضرت آیت الله جعفر سبحانی با صدور پیامی، درگذشت عالم برجسته شیعه عربستانی را به شیعیان این کشور تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله جعفر سبحانی با صدور پیامی، درگذشت عالم برجسته شیعه عربستانی را به شیعیان این کشور تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(اذا مات المومن الفقیه انثلم فی الاسلام ثلمه)

امروز (روز پنج شنبه 7 بهمن ماه 1389 برابر 22 صفر 1432) روز خاکسپاری عالم بزرگوار، خدمتگزار صدیق شیعیان، حافظ و نگهبان تشیع، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدعلی عمری مدنی است. چنان که در گزارش ها آمده است، شیعیان مناطق مختلف عربستان، در تشیع ایشان حضور خواهند داشت. این عالم بزرگوار که از دانش آموختگان حوزه علمیه نجف است پس از بازگشت به وطن خود پیوسته در تبلیغ و تعلیم شیعیان مدینه و حومه، از پای ننشست و احیانا به زندان افتاد، آن هم گاهی به خاطر داشتن یک کتاب به نام الغدیر و گاهی هم با عناوین ساختگی محکوم به تبعید و یا اعدام گردید ولی خدا او را نجات داد.

این عالم نستوه به حق در حفظ تشیع در این منطقه نقش عظیمی دارد، امید است ان شاءالله چراغ ولایت به وسیله فرزند برومند ایشان حجت الاسلام حاج شیخ کاظم و سایر علما و گویندگان منطقه روشن و نورافشان بماند.

ما رحلت این عالم بزرگوار را به جامعه روحانیت و به شیعیان مدینه و مناطق دیگر تسلیت گفته و برای آن مرحوم ، علو مقام، از خداوند متعال خواهانیم.


| شناسه مطلب: 9785







نظرات کاربران