تجلیل از کودکان خادم اربعین تجلیل از کودکان خادم اربعین تجلیل از کودکان خادم اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تجلیل از کودکان خادم اربعین تجلیل از کودکان خادم اربعین تجلیل از کودکان خادم اربعین تجلیل از کودکان خادم اربعین تجلیل از کودکان خادم اربعین

تجلیل از کودکان خادم اربعین

مدیرعامل مؤسسه بین‌المللی دیدبان عدالت از تهیه هدیه‌های دست‌ساز داوطلبان این مؤسسه برای کودکان خادم اربعین خبر داد و گفت: طرح تجلیل از خادمان کودک اربعین از سوی داوطلبان این مؤسسه در اربعین اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، علی‌اکبر آسا، مدیرعامل مؤسسه بین‌المللی دیدبان عدالت، در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به فعالیت‌های این مؤسسه گفت: زمینه فعالیت مؤسسه دیدبان عدالت در مباحث اجتماعی است و تاکنون دو مقام مشورتی در سازمان ملل کسب کرده‌ایم که یکی از کمیته اینستال (دفاع از مردم فلسطین) و دومی از شورای اقتصادی اجتماعی سازمان ملل است.


آسا با اشاره به اینکه از سال گذشته مسئله حضور در مراسم اربعین مطرح بود، گفت: زیاد بودن فعالیت‌ها و نبود یک ایده خوب باعث شد که سال گذشته اقدامی در خصوص اربعین انجام ندهیم اما امسال بعد از اینکه داوطلبان مؤسسه از مناطق سیل‌زده کشور بازگشتند در ادامه تلاش‌هایی که برای مناطق سیل‌زده انجام می‌دادند علاقه‌مندی خود را برای انجام یک فعالیت به مناسبت اربعین مطرح کردند که با صحبت‌های انجام شده به این ایده رسیدیم که با اهدای هدیه‌های کوچک دست‌ساز داوطلبان از خادمان کودک مراسم اربعین تجلیل به عمل آوریم.


وی اضافه کرد: لوازم مورد نیاز از محل کمک‌ها و نذورات مردمی خریداری و از سوی داوطلبان ساخته شد‌ه‌اند و خود داوطلبان هم با حضور در مراسم اربعین این هدایا را به کودکان اهدا می‌کنند.


آسا در پایان گفت: اربعین اقیانوسی است که هر کسی برای آن کاری انجام دهد در حد یک قطره است و فقط نفس جریان اربعین است که موجب می‌شود همه تلاش کنند نقشی حتی کوچک در آن داشته باشند و از این اقیانوس بهره ببرند. در اصل ما به اربعین کمک نمی‌کنیم بلکه تلاش داریم از این جریان برای خودمان کمک بگیریم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران