علاقه مندی شرکتهای هندی به سرمایه گذاری در مدینه منوره علاقه مندی شرکتهای هندی به سرمایه گذاری در مدینه منوره علاقه مندی شرکتهای هندی به سرمایه گذاری در مدینه منوره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
علاقه مندی شرکتهای هندی به سرمایه گذاری در مدینه منوره علاقه مندی شرکتهای هندی به سرمایه گذاری در مدینه منوره علاقه مندی شرکتهای هندی به سرمایه گذاری در مدینه منوره علاقه مندی شرکتهای هندی به سرمایه گذاری در مدینه منوره علاقه مندی شرکتهای هندی به سرمایه گذاری در مدینه منوره

علاقه مندی شرکتهای هندی به سرمایه گذاری در مدینه منوره

یک هیئت تجاری متشکل از 9 شرکت هندی که در زمینه های تجاری و صنعتی فعالیت می کنند چند فرصت سرمایه گذاری را به بازرگانان مدینه پیشنهاد کردند.

شرکتهای هندی فرصتهای سرمایه گذاری در مدینه را بررسی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روزنامه المدینه ، یک هیئت تجاری متشکل از 9 شرکت هندی که در زمینه های تجاری و صنعتی فعالیت می کنند چند فرصت سرمایه گذاری را به بازرگانان مدینه پیشنهاد کردند.

امیر سلیهم دبیرکل اتاق تجاری صنعتی تعدادی از فرصتهای سرمایه گذاری منطقه مدینه منوره و افقهای همکاری میان هند و عربستان را ارائه کرد.

وی گفت مدینه منوره بر ادامه مبادله دیدارها میان دو طرف و اتاق به توسعه روابط تجاری و بررسی ویژگی های نسبی و فرصتهای سرمایه گذاری که بازرگانان دو کشور می توانند همکاریهای موفقیت آمیزی با هم داشته باشند.

وی افزود : فرصتهای سرمایه گذاری بزرگی در عربستان وجود دارد و فرصت برای جذب سرمایه های خارجی فراهم است و دولت نیز تسهیلات فراوانی در این زمینه ارائه می کند همچنانکه منطقه مدینه از جمله مناطق جذب سرمایه گذاری و تاسیس مشارکتهای موفقیت آمیز به لطف قوانین و سیستمهای جدید سرمایه گذاری خارجی به شمار می رود.


| شناسه مطلب: 9787







نظرات کاربران