نیروی انتظامی حامی و پشتوانه نظام است

حجت‌الاسلام نجفی روحانی گفت: ما خودمان را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی می دانیم، زیرا این عزیزان شبانه روز ای از این مرز و بوم حفاظت می کنند و موجب اقتدار نظام در عرصه جهانی شده اند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، کاروانی از خانواده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت هفته نیروی انتظامی به کربلای معلا سفر کرده با حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی در محل بعثه مقام معظم رهبری دیدار کردند.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در این دیدار با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در طول 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزنده ای به نظام داشته و همیشه حامی و پیشتیبان نظام بوده است.


وی با بیان اینکه نیروی انتظامی شهدای زیادی به نظام تقدیم کرده است با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس و نیروی انتظامی تصریح کرد: ما خودمان را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی می دانیم، زیرا این عزیزان شبانه روز ای از این مرز و بوم حفاظت می کنند و موجب اقتدار نظام در عرصه جهانی شده اند.


حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی در دوره های مختلف، رشادت و شهامت خود را به نمایش گذاشته و تلاش کرده اند خادمانی سرافراز و سربازانی صادق برای استحکام و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.


وی گفت: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا دارای شان و جایگاهی والا است به دلیل اعتقاد به آموزه های دین مقدس اسلام و اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی است که امام خمینی(ره) برای حرکت انقلاب اسلامی ترسیم کردند و این حرکت  منشاء عزت و استقلال ما است.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با اشاره به این که با حمایت های مردم و جانفشانی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی آرامش در کشور محقق شده است، اظهارکرد: اگر امروز آرامش و امنیتی در جامعه برقرار است نتیجه تلاش های هدفمند و خالصانه نیروهای انتظامی و امنیتی است.


| شناسه مطلب: 97875







نظرات کاربران