دل‌نوشته‌های خواهران طلبه عمره‌گزار منتشر می‌شود دل‌نوشته‌های خواهران طلبه عمره‌گزار منتشر می‌شود دل‌نوشته‌های خواهران طلبه عمره‌گزار منتشر می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دل‌نوشته‌های خواهران طلبه عمره‌گزار منتشر می‌شود دل‌نوشته‌های خواهران طلبه عمره‌گزار منتشر می‌شود دل‌نوشته‌های خواهران طلبه عمره‌گزار منتشر می‌شود دل‌نوشته‌های خواهران طلبه عمره‌گزار منتشر می‌شود دل‌نوشته‌های خواهران طلبه عمره‌گزار منتشر می‌شود

دل‌نوشته‌های خواهران طلبه عمره‌گزار منتشر می‌شود

معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: دل‌نوشته‌های خواهران طلبه که در سال‌های گذشته به سفر عمره مشرف شد‌ه‌اند جمع‌آوری و پس از ارزیابی منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محمدتقی قندی با اشاره به اهمیت استفاده از تجربیات زائران و تاثیر توصیه‌ها و یافته‌های طلاب عمره‌گزار که در سال‌های گذشته توفیق تشرف به سرزمین وحی را یافته‌اند، اظهار داشت: معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تجربیات و توصیه‌های خواهران طلبه در سال‌های گذشته را در قالب دل‌نوشته جمع‌آوری می‌کند.

وی افزود: این معاونت در نظر دارد زمینه استفاده خواهران طلبه‌ای که در سال جاری به عمره می‌شوند را از این دل‌نوشته‌ها فراهم کند.

وی از راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه به منظور دریافت دل‌نوشته‌های خواهران طلبه خبر داد و افزود: سامانه پیام کوتاه با شماره 3000214466 تا روز سه‌شنبه 10 اسفند آماده دریافت نوشته‌های طلاب است.

حجت‌الاسلام قندی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر سهمیه‌ای به اعزام خواهران طلبه به سفر عمره اختصاص یافته است، اضافه کرد: با توجه به اینکه از سال گذشته اعزام مجردی بانوان به کشور عربستان امکان‌پذیر نیست، امسال در مجموع 4 هزار نفر از حوزه‌های علمیه خواهران به عمره اعزام خواهند شد.

وی تعداد کاروان‌های اعزامی از حوزه‌های علمیه خواهران به عمره را 33 کاروان عنوان کرد و ادامه داد: این کاروان‌ها از اواخر اسفند سال جاری تا دهه اول اردیبهشت سال آینده به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: این کاروان‌ها از ایستگاه‌های پروازی تهران، شیراز، اصفهان، اهواز و احتمالا کرمان و ساری اعزام خواهند شد.


| شناسه مطلب: 9788







نظرات کاربران