جامعه مدرسین: شیخ العمری یکی از استوانه‌های امت اسلامی و پناهگاه مؤمنان در شدائد و سختی‌ها بود جامعه مدرسین: شیخ العمری یکی از استوانه‌های امت اسلامی و پناهگاه مؤمنان در شدائد و سختی‌ها بود جامعه مدرسین: شیخ العمری یکی از استوانه‌های امت اسلامی و پناهگاه مؤمنان در شدائد و سختی‌ها بود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جامعه مدرسین: شیخ العمری یکی از استوانه‌های امت اسلامی و پناهگاه مؤمنان در شدائد و سختی‌ها بود جامعه مدرسین: شیخ العمری یکی از استوانه‌های امت اسلامی و پناهگاه مؤمنان در شدائد و سختی‌ها بود جامعه مدرسین: شیخ العمری یکی از استوانه‌های امت اسلامی و پناهگاه مؤمنان در شدائد و سختی‌ها بود جامعه مدرسین: شیخ العمری یکی از استوانه‌های امت اسلامی و پناهگاه مؤمنان در شدائد و سختی‌ها بود جامعه مدرسین: شیخ العمری یکی از استوانه‌های امت اسلامی و پناهگاه مؤمنان در شدائد و سختی‌ها بود

جامعه مدرسین: شیخ العمری یکی از استوانه‌های امت اسلامی و پناهگاه مؤمنان در شدائد و سختی‌ها بود

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال حضرت آیت الله حاج شیخ محمد علی العمری (ره) با صدور پیامی درگذشت این عالم برجسته را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال حضرت آیت الله حاج شیخ محمد علی العمروی (ره) با صدور پیامی درگذشت این عالم برجسته را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(انا لله و انا الیه راجعون)

رحلت عالم برجسته و رهبر شیعیان عربستان سعودی، فقیه متخلق حضرت آیت الله حاج شیخ محمد علی العمروی همزمان با اربعین حسینی موجب تألم خاطر و اندوه فراوان گردید.

این عالم ربانی در طول سالیان متمادی برای گسترش مکتب اهل بیت(ع) تلاش فراوان نمود و در این مسیر متحمل رنج‌های فراوان و اذیت و آزارهای زیادی گردید.

او یکی از استوانه‌های امت اسلامی و پناهگاه مؤمنان در شدائد و سختی‌ها بود که امیدواریم خداوند ایشان را مشمول عنایت خاص خویش قرار دهد و با اولیای کرام و ائمه معصومین علیهم السلام محشور بدارد. ان شاء الله.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رحلت این عالم برجسته را به محضر امام زمان (عج)، جهان تشیع، شیعیان عربستان ، آقازادگان و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و امید است خداوند متعال به کرم و بزرگواری خویش این ضایعه اسفناک را جبران نموده و جایگاه رفیع آن مرحوم را متعالی بگرداند.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

 



| شناسه مطلب: 9789







نظرات کاربران